Купівля вживаного автомобіля в Україні завжди пов’язана з труднощами майбутнього власника. Головною проблемою можна назвати неправильний вибір ТЗ, наприклад, якщо водій повівся на привабливий цінник та багате технічне оснащення транспортного засобу. Так, автомеханік розповів про машини, які часто мають гарну обгортку, але їх не можна купувати.
Отже, перш за все хочеться поговорити про преміальний клас 15-20 років. На перший погляд, це дуже цікаві варіанти авто, які коштують осудних грошей і можуть бути по кишені будь-якому водієві. Однак багато хто чомусь не замислюється, що будь-який автомобіль, у тому числі і преміального сегмента, потребує обслуговування. При цьому зовсім неважливо, скільки машині років. Якщо вона спочатку була дорогою у змісті, то з падінням її ринкової вартості рівень витрат на обслуговування не зміниться.
Іноді автолюбителя може залучити цінник на машину, яка має певні проблеми із кузовом. Це може бути корозія на арках, частково згнилий днище або інші пошкодження. Здавалося б, можна купити подібне авто дешевше та просто далі вкласти кошти у його відновлення. Проте, як показує практика, вкладення у разі стануть постійними. Якщо машина вже має проблеми з кузовною частиною, її навряд чи вдасться повністю повернути до життя.
Іноді автолюбителя може привабити ціна на машину, яка раніше використовувалася в таксі або в каршерінгу. Такі авто коштують набагато дешевше, і деякі потенційні покупці готові ризикнути. Відразу потрібно зауважити, що придбання такого автомобіля — це фатальна помилка. З таксі або з каршерінгу машини списують у тому випадку, якщо вони повністю вичерпали свій ресурс і їх подальше утримання може вимагати занадто великих грошових вливань.
Купуючи таке авто дешевше за ринок, потрібно готуватися до капітального ремонту двигуна та трансмісії або їх заміни. Крім того, тут часто потрібна повна перебирання ходової частини та кузовний ремонт. Ну і, зрозуміло, не можна не нагадати, що надто рідкісні ситуації, коли на машині з таксі працювала весь час одна людина. Найчастіше такі авто проходять через сотні рук у міру своєї експлуатації. На окрему увагу заслуговують проблемні ТЗ, що мають характерні «болячки».
Ці авто завжди стоять нижче ринку, можуть мати гарне оснащення, невеликий пробіг і повністю цілий кузов. зупинятися на тому чи іншому варіанті слід вивчити модель і акцентувати увагу на її «болячках».
На півночі Нової Зеландії помітили прототипи абсолютно нового Audi SQ2 e-tron 2027, що одразу привернуло…
Зі зростанням вартості пального та розхідників багато водіїв дедалі частіше замислюються над тим, як скоротити…
Взимку кількість проблем під час експлуатації автомобіля значно зростає через додаткові навантаження на систему. Автомеханіки…
Американці знову влаштували шоу на колесах: електричний Cadillac Escalade IQ став головним SUV 2026 року…
Volkswagen готує до виробництва доступний міський електромобіль ID.2all вартістю близько 25 000 євро. До нього…
Штрафи за стоянку в заборонених місцях часто скасовують у судах, бо багато постанов складаються з…
Leave a Comment