Авто

ТОП-5 категорій вживаних авто, які несуть ризики для покупця

Купівля вживаного автомобіля в Україні завжди пов’язана з труднощами майбутнього власника. Головною проблемою можна назвати неправильний вибір ТЗ, наприклад, якщо водій повівся на привабливий цінник та багате технічне оснащення транспортного засобу. Так, автомеханік розповів про машини, які часто мають гарну обгортку, але їх не можна купувати.

Отже, перш за все хочеться поговорити про преміальний клас 15-20 років. На перший погляд, це дуже цікаві варіанти авто, які коштують осудних грошей і можуть бути по кишені будь-якому водієві. Однак багато хто чомусь не замислюється, що будь-який автомобіль, у тому числі і преміального сегмента, потребує обслуговування. При цьому зовсім неважливо, скільки машині років. Якщо вона спочатку була дорогою у змісті, то з падінням її ринкової вартості рівень витрат на обслуговування не зміниться.

Іноді автолюбителя може залучити цінник на машину, яка має певні проблеми із кузовом. Це може бути корозія на арках, частково згнилий днище або інші пошкодження. Здавалося б, можна купити подібне авто дешевше та просто далі вкласти кошти у його відновлення. Проте, як показує практика, вкладення у разі стануть постійними. Якщо машина вже має проблеми з кузовною частиною, її навряд чи вдасться повністю повернути до життя.

Іноді автолюбителя може привабити ціна на машину, яка раніше використовувалася в таксі або в каршерінгу. Такі авто коштують набагато дешевше, і деякі потенційні покупці готові ризикнути. Відразу потрібно зауважити, що придбання такого автомобіля — це фатальна помилка. З таксі або з каршерінгу машини списують у тому випадку, якщо вони повністю вичерпали свій ресурс і їх подальше утримання може вимагати занадто великих грошових вливань.

Купуючи таке авто дешевше за ринок, потрібно готуватися до капітального ремонту двигуна та трансмісії або їх заміни. Крім того, тут часто потрібна повна перебирання ходової частини та кузовний ремонт. Ну і, зрозуміло, не можна не нагадати, що надто рідкісні ситуації, коли на машині з таксі працювала весь час одна людина. Найчастіше такі авто проходять через сотні рук у міру своєї експлуатації. На окрему увагу заслуговують проблемні ТЗ, що мають характерні «болячки».

Ці авто завжди стоять нижче ринку, можуть мати гарне оснащення, невеликий пробіг і повністю цілий кузов. зупинятися на тому чи іншому варіанті слід вивчити модель і акцентувати увагу на її «болячках».

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Поради

Останні записи

Чи має право поліція вимагати документи без доказів порушення ПДР

Поліція зупинила автомобіль нібито за порушення правил дорожнього руху, проте водій відмовився пред'являти документи, аргументуючи,…

25.08.2025

Як правильно перевірити двигун з великим пробігом без розбору

Особливо важливо перевіряти стан двигуна, коли пробіг автомобіля перевищує 200 тисяч кілометрів, а капітальний ремонт…

25.08.2025

Власники Nissan та Infiniti нарікають на проблемний турбомотор

На початку літа Nissan повідомив про масштабне відкликання автомобілів, оснащених турбомоторами VC-Turbo, які також встановлюються…

25.08.2025

Toyota Prius перетворили на шалений родстер у стилі Lamborghini та McLaren (ФОТО)

Коли йдеться про Toyota Prius 2025, більшість уявляє собі скромний гібрид, створений для економії палива,…

25.08.2025

Автоексперт назвав ознаки поганої мийки для вашої машини

У сучасному світі існує безліч способів миття автомобіля, проте не всі гарантують якісний результат і…

25.08.2025

Рестайлінговий Nissan Pathfinder показали на перших зображеннях

Nissan оновлює свій найбільший кросовер Pathfinder, і за допомогою шпигунських фотографій незалежні дизайнери спробували уявити,…

24.08.2025