Західні видання провели тест – вони проїхали на різних електромобілях та невеликому кросовері з ДВЗ по одній і тій же дистанції. Їхнє завдання було зрозуміти, як швидкість руху впливає на запас ходу електромобіля.
Для тестів, головним завданням яких було розуміння того, як швидкість руху електромобіля впливає на інтенсивність розряду їх батареї, західні видання провели ряд тестів. Вони вирішили взяти два абсолютно різні електромобілі – седан Lucid Air Pure і масивний позашляховик Kia EV9. У тесті також брав участь і кросовер Subaru Forester з класичним бензиновим двигуном.
Було використано овальну випробувальну трасу завдовжки 4,7 кілометра. Кожен автомобіль був розігнаний до чотирьох швидкостей: 56 км/год, 88 км/год, 120 км/год та 152 км/год. Для розрахунків приблизного запасу ходу вони використовували дані про витрату палива кожного автомобіля.
Одним із висновків стало те, що рух із постійною швидкістю на електромобілі є найгіршим сценарієм з точки зору збереження запасу ходу. Справа в тому, що в такому випадку немає можливості рухатись накатом або використовувати рекуперативне гальмування для накопичення енергії. Це одна з причин, через яку електромобілі, як правило, показують набагато менший запас ходу під час руху зі швидкістю 120 км/год по шосе.
У міру збільшення швидкості запас ходу скорочується: різниця між 56 та 88 км/год становила 22 % для Air (485 кілометрів проти 378) та 26 % для EV9 (459 кілометрів проти 339). Запас ходу у разі бензинового Forester при цих швидкостях скоротився лише на 9%, ймовірно, через додаткову передачу, завдяки якій бензиновий двигун працює у більш ефективному режимі.