Авто

Експерт назвав АКПП, які ламаються найчастіше

В останні роки все більше автомобілістів віддають перевагу машинам з автоматичною коробкою передач, оскільки це значно полегшує керування, особливо в умовах міських пробок. Однак такі КПП найчастіше складніші і дорожчі за механічні. Деякі з них можуть без проблем пропрацювати до 200 тисяч кілометрів, інші починають виходити з ладу вже після 60 тисяч. У розмові з журналістами експерт виділив найнедовговічніші моделі автоматичних трансмісій.

Перше місце в списку антирейтингу займає коробка AL4 (DP0), яка встановлювалася на недорогі моделі Renault — Logan, Duster, Sandero і Fluence. Аналогічний агрегат використовували на компактних автомобілях Citroen і Peugeot. Більшість з них вимагали регулярного ремонту після пробігу 80 тисяч кілометрів: основний соленоїд часто виходив з ладу через перегрів, втулки вала мали дуже обмежений термін служби, швидко виходила з ладу електроніка.

Коробка 6T30 від General Motors призначалася для легкових автомобілів з переднім приводом і низьким моментом, що крутить (до 200 Нм). Однак вона не витримувала навантаження: фрикціони швидко підгоряли, а гідротрансформатор часто давав збої. Вже під час пробігу близько 40 тисяч кілометрів виникали перші несправності. Встановлювали її на Chevrolet Cruze, Aveo, Cobalt, Orlando, а також на моделі Opel – Astra, Mokka, Zafira та Insignia.

Проблеми були й у японських трансмісій. Наприклад, Aisin-Warner TF-80SC вважалася необслуговуваною, через що масло швидко втрачало свої властивості, а теплообмінник виявився неефективним. Проблеми починалися приблизно за 100 тисяч кілометрів. Встановлювали її у моделі Volvo та Opel. Jatco JR507E виявилася нестійкою до агресивного стилю водіння: її встановлювали на Nissan Pathfinder та Patrol до 2016 року, а також на Infiniti до 2010 року. Після неї використовували також на деяких машинах Hyundai та Kia .

До 2014 року в автомобілях BMW, Audi Q5, Range Rover та Jaguar використовувався агрегат ZF 6HP26/28. На потужних машинах він часто ламався через перегрівання фрикціонів, проблем із гідротрансформатором, соленоїдом та масляним насосом. Після модернізації в 2004 році цей агрегат став значно витривалішим і вважається одним із найнадійніших.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: АКПП

Останні записи

Як правильно заправляти автомобіль, щоб не пошкодити паливну систему

Кожен водій стикається з вибором: заправляти авто до повного баку чи тільки на певну суму.…

27.09.2025

Новий законопроєкт про сезонні шини: що чекає українських водіїв

В Україні жваво обговорюють законопроєкт №8369, який уже внесений до Верховної Ради та передбачає запровадження…

27.09.2025

Як часто японці змінюють оливу в моторі і чи варто нам так робити

Японська культура догляду за автомобілями справді заслуговує на увагу, адже навіть після багатьох років активної…

27.09.2025

Як правильно запускати двигун, щоб продовжити його ресурс

Сучасні автомобілі вражають технологіями, які забезпечують надійну роботу двигуна та безпечний рух. Проте навіть звичний…

27.09.2025

Чому не варто ставити смартфон у центр панелі приладів з клімат-контролем

У наші дні практично всі автомобілі, чи то «бюджетники», чи ТЗ преміального сегмента, мають у…

27.09.2025

Toyota готує електричний Land Cruiser Se (ФОТО)

У жовтні 2023 року на виставці Japan Mobility Show компанія Toyota приголомшила шанувальників бренду, представивши…

27.09.2025