Авто

Експерт назвав АКПП, які ламаються найчастіше

В останні роки все більше автомобілістів віддають перевагу машинам з автоматичною коробкою передач, оскільки це значно полегшує керування, особливо в умовах міських пробок. Однак такі КПП найчастіше складніші і дорожчі за механічні. Деякі з них можуть без проблем пропрацювати до 200 тисяч кілометрів, інші починають виходити з ладу вже після 60 тисяч. У розмові з журналістами експерт виділив найнедовговічніші моделі автоматичних трансмісій.

Перше місце в списку антирейтингу займає коробка AL4 (DP0), яка встановлювалася на недорогі моделі Renault — Logan, Duster, Sandero і Fluence. Аналогічний агрегат використовували на компактних автомобілях Citroen і Peugeot. Більшість з них вимагали регулярного ремонту після пробігу 80 тисяч кілометрів: основний соленоїд часто виходив з ладу через перегрів, втулки вала мали дуже обмежений термін служби, швидко виходила з ладу електроніка.

Коробка 6T30 від General Motors призначалася для легкових автомобілів з переднім приводом і низьким моментом, що крутить (до 200 Нм). Однак вона не витримувала навантаження: фрикціони швидко підгоряли, а гідротрансформатор часто давав збої. Вже під час пробігу близько 40 тисяч кілометрів виникали перші несправності. Встановлювали її на Chevrolet Cruze, Aveo, Cobalt, Orlando, а також на моделі Opel – Astra, Mokka, Zafira та Insignia.

Проблеми були й у японських трансмісій. Наприклад, Aisin-Warner TF-80SC вважалася необслуговуваною, через що масло швидко втрачало свої властивості, а теплообмінник виявився неефективним. Проблеми починалися приблизно за 100 тисяч кілометрів. Встановлювали її у моделі Volvo та Opel. Jatco JR507E виявилася нестійкою до агресивного стилю водіння: її встановлювали на Nissan Pathfinder та Patrol до 2016 року, а також на Infiniti до 2010 року. Після неї використовували також на деяких машинах Hyundai та Kia .

До 2014 року в автомобілях BMW, Audi Q5, Range Rover та Jaguar використовувався агрегат ZF 6HP26/28. На потужних машинах він часто ламався через перегрівання фрикціонів, проблем із гідротрансформатором, соленоїдом та масляним насосом. Після модернізації в 2004 році цей агрегат став значно витривалішим і вважається одним із найнадійніших.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: АКПП

Останні записи

Експерт розповів про небезпеку керування автомобілем у зимовій куртці

Зимовий одяг може ускладнити роботу ременя безпеки та знизити контроль над автомобілем. Експерти попереджають, що…

01.12.2025

Названо найекономічніші середньорозмірні кросовери 2025 року

Сучасні автомобільні технології дозволяють навіть масивним кросоверам демонструвати вражаючу економічність. Американський портал USNews & World…

01.12.2025

Що потрібно перевірити в авто після 10 років експлуатації

Проблеми з автомобілями старше 10 років виникають у багатьох водіїв. Окрім типових недоліків конкретних моделей,…

01.12.2025

Оновлений Ford Mondeo вражає інтер’єром і гаджетами (фото)

Ford готує новий Mondeo для ринку Китаю. Автомобіль отримав великий 27-дюймовий дисплей, сучасний дизайн і…

30.11.2025

Експерт розкрив правду про зимовий прогрів автомобіля та його справжні загрози

З настанням холодів підготовка автомобіля до зимової експлуатації стає особливо актуальною. Автоексперт зазначає, що традиційне…

30.11.2025

Tesla Cybertruck не виправдав очікувань: що пішло не так

Виповнилося два роки з моменту появи на ринку футуристичного пікапа Tesla Cybertruck, і, судячи з…

30.11.2025