В останні роки все більше автомобілістів віддають перевагу машинам з автоматичною коробкою передач, оскільки це значно полегшує керування, особливо в умовах міських пробок. Однак такі КПП найчастіше складніші і дорожчі за механічні. Деякі з них можуть без проблем пропрацювати до 200 тисяч кілометрів, інші починають виходити з ладу вже після 60 тисяч. У розмові з журналістами експерт виділив найнедовговічніші моделі автоматичних трансмісій.
Перше місце в списку антирейтингу займає коробка AL4 (DP0), яка встановлювалася на недорогі моделі Renault — Logan, Duster, Sandero і Fluence. Аналогічний агрегат використовували на компактних автомобілях Citroen і Peugeot. Більшість з них вимагали регулярного ремонту після пробігу 80 тисяч кілометрів: основний соленоїд часто виходив з ладу через перегрів, втулки вала мали дуже обмежений термін служби, швидко виходила з ладу електроніка.
Коробка 6T30 від General Motors призначалася для легкових автомобілів з переднім приводом і низьким моментом, що крутить (до 200 Нм). Однак вона не витримувала навантаження: фрикціони швидко підгоряли, а гідротрансформатор часто давав збої. Вже під час пробігу близько 40 тисяч кілометрів виникали перші несправності. Встановлювали її на Chevrolet Cruze, Aveo, Cobalt, Orlando, а також на моделі Opel – Astra, Mokka, Zafira та Insignia.
Проблеми були й у японських трансмісій. Наприклад, Aisin-Warner TF-80SC вважалася необслуговуваною, через що масло швидко втрачало свої властивості, а теплообмінник виявився неефективним. Проблеми починалися приблизно за 100 тисяч кілометрів. Встановлювали її у моделі Volvo та Opel. Jatco JR507E виявилася нестійкою до агресивного стилю водіння: її встановлювали на Nissan Pathfinder та Patrol до 2016 року, а також на Infiniti до 2010 року. Після неї використовували також на деяких машинах Hyundai та Kia .
До 2014 року в автомобілях BMW, Audi Q5, Range Rover та Jaguar використовувався агрегат ZF 6HP26/28. На потужних машинах він часто ламався через перегрівання фрикціонів, проблем із гідротрансформатором, соленоїдом та масляним насосом. Після модернізації в 2004 році цей агрегат став значно витривалішим і вважається одним із найнадійніших.
Зимовий одяг може ускладнити роботу ременя безпеки та знизити контроль над автомобілем. Експерти попереджають, що…
Сучасні автомобільні технології дозволяють навіть масивним кросоверам демонструвати вражаючу економічність. Американський портал USNews & World…
Проблеми з автомобілями старше 10 років виникають у багатьох водіїв. Окрім типових недоліків конкретних моделей,…
Ford готує новий Mondeo для ринку Китаю. Автомобіль отримав великий 27-дюймовий дисплей, сучасний дизайн і…
З настанням холодів підготовка автомобіля до зимової експлуатації стає особливо актуальною. Автоексперт зазначає, що традиційне…
Виповнилося два роки з моменту появи на ринку футуристичного пікапа Tesla Cybertruck, і, судячи з…
Leave a Comment