Авто

Експерт назвав АКПП, які ламаються найчастіше

Share

В останні роки все більше автомобілістів віддають перевагу машинам з автоматичною коробкою передач, оскільки це значно полегшує керування, особливо в умовах міських пробок. Однак такі КПП найчастіше складніші і дорожчі за механічні. Деякі з них можуть без проблем пропрацювати до 200 тисяч кілометрів, інші починають виходити з ладу вже після 60 тисяч. У розмові з журналістами експерт виділив найнедовговічніші моделі автоматичних трансмісій.

Перше місце в списку антирейтингу займає коробка AL4 (DP0), яка встановлювалася на недорогі моделі Renault — Logan, Duster, Sandero і Fluence. Аналогічний агрегат використовували на компактних автомобілях Citroen і Peugeot. Більшість з них вимагали регулярного ремонту після пробігу 80 тисяч кілометрів: основний соленоїд часто виходив з ладу через перегрів, втулки вала мали дуже обмежений термін служби, швидко виходила з ладу електроніка.

Коробка 6T30 від General Motors призначалася для легкових автомобілів з переднім приводом і низьким моментом, що крутить (до 200 Нм). Однак вона не витримувала навантаження: фрикціони швидко підгоряли, а гідротрансформатор часто давав збої. Вже під час пробігу близько 40 тисяч кілометрів виникали перші несправності. Встановлювали її на Chevrolet Cruze, Aveo, Cobalt, Orlando, а також на моделі Opel – Astra, Mokka, Zafira та Insignia.

Проблеми були й у японських трансмісій. Наприклад, Aisin-Warner TF-80SC вважалася необслуговуваною, через що масло швидко втрачало свої властивості, а теплообмінник виявився неефективним. Проблеми починалися приблизно за 100 тисяч кілометрів. Встановлювали її у моделі Volvo та Opel. Jatco JR507E виявилася нестійкою до агресивного стилю водіння: її встановлювали на Nissan Pathfinder та Patrol до 2016 року, а також на Infiniti до 2010 року. Після неї використовували також на деяких машинах Hyundai та Kia .

До 2014 року в автомобілях BMW, Audi Q5, Range Rover та Jaguar використовувався агрегат ZF 6HP26/28. На потужних машинах він часто ламався через перегрівання фрикціонів, проблем із гідротрансформатором, соленоїдом та масляним насосом. Після модернізації в 2004 році цей агрегат став значно витривалішим і вважається одним із найнадійніших.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: АКПП

Останні записи

Як змінилися штрафи за водіння без права керування: деталі закону

Деякі водії навіть після того, як суд позбавив їх права керування, усе одно продовжують сідати…

25.07.2025

Tesla підтвердила вихід дешевшої версії Q2

Компанія Tesla офіційно підтвердила, що замість давно очікуваної абсолютно нової моделі електрокара, про яку довго…

24.07.2025

Чому залишати авто з відкритим вікном небезпечно і карається штрафом

У літню спеку чимало водіїв часто залишають машину з відкритим вікном, особливо якщо планують відійти…

24.07.2025

Як налаштувати дзеркала авто, щоб уникнути «сліпих зон» і підвищити безпеку

Налаштування дзеркал базовий, але далеко не формальний етап підготовки до водіння. Помилки в цьому питанні…

24.07.2025

Nissan Magnite показав 5 зірок у GNCAP, але базова версія провалилась

Новий Nissan Magnite 2025 пройшов тести безпеки в рамках програми GNCAP і результати виявилися дуже…

24.07.2025

Автомеханік назвав поради, що насправді шкодять авто

На сьогоднішній день в інтернеті можна зустріти масу порад для автомобілістів щодо догляду за машиною,…

24.07.2025