У спеку справний кондиціонер у машині – справжній порятунок. Навіть у герметичній системі охолодження з часом неминуче йде витік холодоагенту через ущільнювачі чи мікротріщини. Щоб перевірити роботу, увімкніть кондиціонер на максимум і прикладіть руку до дефлектора: якщо повітря не охолоджується, імовірно, не вистачає фреону. Шукати витік можна самостійно з ультрафіолетовою лампою, але надійніше – у сервісі. Самостійна дозаправка – лише тимчасове рішення.
Ще одна причина несправності – забруднення радіатора. Якщо кондиціонер працює на трасі, але слабне під час зупинки, варто перевірити й прочистити його на СТО. Також проблеми часто виникають через компресор – при нестачі масла вузол працює “всуху”, перегрівається і виходить з ладу. Про це можуть сигналізувати сторонні шуми.
Слабкий потік або неприємний запах часто свідчать про забитий салонний фільтр. Його можна перевірити й замінити самостійно. Нарешті, робота клімату залежить від електроніки: несправності датчиків діагностують тільки на сервісі. Щоб уникнути проблем, експерт радить щороку міняти фільтр і мити радіатор хоча б раз на кілька сезонів.
З настанням холодів водіям варто подбати про стан автомобіля та замінити деякі витратні матеріали, щоб…
Через два роки після скасування дотацій, що, як показують звіти, значно охолодили попит на електромобілі,…
На фоне нескольких інцидентів, включаючи пожежі та ДТП, коли люди опинялися заблокованими всередині своїх автомобілів,…
Багато українців звикли заливати бак до країв, щоб рідше відвідувати заправку, проте ця звичка може…
Volkswagen Commercial Vehicles представив сьоме покоління Transporter, яке отримало безпрецедентну різноманітність варіантів кузова, місткості та…
Компанія Ford оголосила про відкликання майже 625 тисяч автомобілів у США через несправності ременів безпеки…
Leave a Comment