У спеку справний кондиціонер у машині – справжній порятунок. Навіть у герметичній системі охолодження з часом неминуче йде витік холодоагенту через ущільнювачі чи мікротріщини. Щоб перевірити роботу, увімкніть кондиціонер на максимум і прикладіть руку до дефлектора: якщо повітря не охолоджується, імовірно, не вистачає фреону. Шукати витік можна самостійно з ультрафіолетовою лампою, але надійніше – у сервісі. Самостійна дозаправка – лише тимчасове рішення.
Ще одна причина несправності – забруднення радіатора. Якщо кондиціонер працює на трасі, але слабне під час зупинки, варто перевірити й прочистити його на СТО. Також проблеми часто виникають через компресор – при нестачі масла вузол працює “всуху”, перегрівається і виходить з ладу. Про це можуть сигналізувати сторонні шуми.
Слабкий потік або неприємний запах часто свідчать про забитий салонний фільтр. Його можна перевірити й замінити самостійно. Нарешті, робота клімату залежить від електроніки: несправності датчиків діагностують тільки на сервісі. Щоб уникнути проблем, експерт радить щороку міняти фільтр і мити радіатор хоча б раз на кілька сезонів.
На тлі постійного зростання цін на паливо питання про зниження витрати пального набуває все більш…
Компанія Skoda оголосила, що на початку наступного року в Австралії з'являться підключні та м'які гібридні…
Багато водіїв переконані, що позбавити прав можна лише за серйозні порушення, наприклад, керування в стані…
Напередодні старту продажів, який заплановано на наступний місяць, Toyota офіційно розсекретила нове, дев'яте покоління свого…
Експерти наголошують, що сучасні гібриди не потребують прогрівання перед поїздкою. Єдиним винятком може бути сильний…
В українській судовій практиці трапляються випадки, коли осіб, що не мають посвідчення водія, суди позбавляють…
Leave a Comment