У спеку справний кондиціонер у машині – справжній порятунок. Навіть у герметичній системі охолодження з часом неминуче йде витік холодоагенту через ущільнювачі чи мікротріщини. Щоб перевірити роботу, увімкніть кондиціонер на максимум і прикладіть руку до дефлектора: якщо повітря не охолоджується, імовірно, не вистачає фреону. Шукати витік можна самостійно з ультрафіолетовою лампою, але надійніше – у сервісі. Самостійна дозаправка – лише тимчасове рішення.
Ще одна причина несправності – забруднення радіатора. Якщо кондиціонер працює на трасі, але слабне під час зупинки, варто перевірити й прочистити його на СТО. Також проблеми часто виникають через компресор – при нестачі масла вузол працює “всуху”, перегрівається і виходить з ладу. Про це можуть сигналізувати сторонні шуми.
Слабкий потік або неприємний запах часто свідчать про забитий салонний фільтр. Його можна перевірити й замінити самостійно. Нарешті, робота клімату залежить від електроніки: несправності датчиків діагностують тільки на сервісі. Щоб уникнути проблем, експерт радить щороку міняти фільтр і мити радіатор хоча б раз на кілька сезонів.
Jaguar завершив еру двигунів внутрішнього згоряння та тепер зосередиться виключно на виробництві електрокарів. Наразі заводи…
Нерідко під час наближення до світлофора водій стикається з раптовим увімкненням жовтого сигналу. У такі…
У щорічному рейтингу надійності автомобілів від журналу Consumer Reports відбулися зміни серед лідерів. Subaru, яка…
Дослідження Вашингтонського університету та Інституту Toyota показало, що великі сенсорні екрани в салоні авто можуть…
Toyota Yaris, яка давно асоціюється із сегментом сітікарів, готується до нового покоління, запуск якого очікується…
Багато водіїв вважають, що на рівній площині можна обійтися без ручника, обмежившись режимом Park у…
Leave a Comment