У спеку справний кондиціонер у машині – справжній порятунок. Навіть у герметичній системі охолодження з часом неминуче йде витік холодоагенту через ущільнювачі чи мікротріщини. Щоб перевірити роботу, увімкніть кондиціонер на максимум і прикладіть руку до дефлектора: якщо повітря не охолоджується, імовірно, не вистачає фреону. Шукати витік можна самостійно з ультрафіолетовою лампою, але надійніше – у сервісі. Самостійна дозаправка – лише тимчасове рішення.
Ще одна причина несправності – забруднення радіатора. Якщо кондиціонер працює на трасі, але слабне під час зупинки, варто перевірити й прочистити його на СТО. Також проблеми часто виникають через компресор – при нестачі масла вузол працює “всуху”, перегрівається і виходить з ладу. Про це можуть сигналізувати сторонні шуми.
Слабкий потік або неприємний запах часто свідчать про забитий салонний фільтр. Його можна перевірити й замінити самостійно. Нарешті, робота клімату залежить від електроніки: несправності датчиків діагностують тільки на сервісі. Щоб уникнути проблем, експерт радить щороку міняти фільтр і мити радіатор хоча б раз на кілька сезонів.
Віце-президент румунського автовиробника повідомив про те, що автовиробник планує активно впроваджувати електрифікацію у всі свої…
Багато водіїв вважають, що оплатити штраф за порушення ПДР - справа кількох хвилин. Але навіть…
В мережі з'явилися шпигунські фото нового покоління Mitsubishi Pajero Sport, на основі яких цифровий художник…
Mercedes-Benz готується освіжити свій найпрактичніший C-Class - універсал Estate. Новий рестайлінг дебютує в середині 2026…
Під гаслом "OMG! GSE" бренд Opel представляє спортивний електричний кросовер Mokka GSE - найшвидшу 100%…
Після запуску Toyota Tundra 2026 року компанія представила оновлений рамний позашляховик Sequoia 2026 модельного року,…
Leave a Comment