У спеку справний кондиціонер у машині – справжній порятунок. Навіть у герметичній системі охолодження з часом неминуче йде витік холодоагенту через ущільнювачі чи мікротріщини. Щоб перевірити роботу, увімкніть кондиціонер на максимум і прикладіть руку до дефлектора: якщо повітря не охолоджується, імовірно, не вистачає фреону. Шукати витік можна самостійно з ультрафіолетовою лампою, але надійніше – у сервісі. Самостійна дозаправка – лише тимчасове рішення.
Ще одна причина несправності – забруднення радіатора. Якщо кондиціонер працює на трасі, але слабне під час зупинки, варто перевірити й прочистити його на СТО. Також проблеми часто виникають через компресор – при нестачі масла вузол працює “всуху”, перегрівається і виходить з ладу. Про це можуть сигналізувати сторонні шуми.
Слабкий потік або неприємний запах часто свідчать про забитий салонний фільтр. Його можна перевірити й замінити самостійно. Нарешті, робота клімату залежить від електроніки: несправності датчиків діагностують тільки на сервісі. Щоб уникнути проблем, експерт радить щороку міняти фільтр і мити радіатор хоча б раз на кілька сезонів.
Неправильно встановлені зимові шини зі спрямованим протектором можуть стати причиною аквапланування, розвороту автомобіля та занесення…
Більшість автосервісів заробляють не лише на реальних роботах із клієнтськими авто, а й завдяки хитрощам,…
Тривалий простій шкодить автомобілю і скорочує його ресурс. Багато водіїв думають, що залишаючи машину в…
Кросовери продовжують залишатися найпопулярнішим типом автомобілів завдяки практичності, зручності у використанні та керованості, що часто…
Хетчбек Volkswagen Polo став найкращим автомобілем для сімей у 2025 році за версією авторитетного британського…
Багатьох водіїв цікавить, чи можна змішувати бензин із різним октановим числом, особливо якщо потрібного палива…
Leave a Comment