Авто

Топ-5 кросоверів, яких краще уникати на вторинному ринку

Сучасні кросовери вже давно перестали бути просто транспортом – вони стали невід’ємною частиною повсякденного життя. Проте не всі моделі однаково надійні. Деякі з них можуть принести своїм власникам чимало проблем і витрат. Експерти ринку та досвідчені автомобілісти не радять купувати певні кросовери, навіть якщо мова йде про вторинний ринок. Нижче – добірка моделей, яких варто уникати через системні технічні неполадки, дорогий ремонт і сумнівну надійність.

Jeep Compass I (2006-2016)

Привабливий дизайн і впізнаваний бренд не рятують цей кросовер від частих технічних проблем. Варіатор, що часто виходить з ладу після 90-100 тис. км, постійно горящий індикатор “Check Engine”, шумна підвіска і слабка шумоізоляція – типові скарги власників. Купівля цього авто часто означає значні витрати на ремонт.

SsangYong Kyron (2005-2014)

Брутальний вигляд і великий кліренс приваблюють покупців, однак Kyron має низку серйозних мінусів. Часті проблеми з електрикою, ремонт автоматичної коробки, що нагадує преміум-клас, і слабкий рульовий механізм створюють чимало клопоту. Зовні позашляховик, а насправді часто ламається як старенький седан.

Renault Koleos I (2008-2015)

Цей кросовер поєднує японську платформу Nissan X-Trail і французький дизайн Renault. Втім, саме таке “змішання” стало джерелом численних проблем. Найбільше власників турбує ненадійний варіатор Jatco, що виходить з ладу вже після 100-120 тис. км, дорожнеча запчастин і складна електроніка, яка часто дає збої. На ринку Koleos виглядає вигідною пропозицією, але експлуатація обійдеться дорого.

Peugeot 4007 / Citroen C-Crosser (2007-2012)

Ці кросовери – перелицьовані Mitsubishi Outlander XL з французьким “софтвером” і японською механікою. Складність полягає у відсутності уніфікованих діагностичних засобів: через проблеми з програмним забезпеченням діагностика стає проблематичною. Запчастини дорогі, а обслуговування коштує чимало, що не зовсім відповідає класу авто.

Chevrolet Captiva (2006-2018)

Поширений на українському ринку після зниження цін, цей кросовер приховує проблеми, особливо з дизельними двигунами – турбіни, паливна система і клапан ЕГР часто виходять з ладу. Часті перегріви автоматичної коробки, а також корозія кузова навіть на відносно нових автомобілях створюють суттєві проблеми. Недорога ціна обертається великими витратами на ремонт.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Як правильно заправляти автомобіль, щоб не пошкодити паливну систему

Кожен водій стикається з вибором: заправляти авто до повного баку чи тільки на певну суму.…

27.09.2025

Новий законопроєкт про сезонні шини: що чекає українських водіїв

В Україні жваво обговорюють законопроєкт №8369, який уже внесений до Верховної Ради та передбачає запровадження…

27.09.2025

Як часто японці змінюють оливу в моторі і чи варто нам так робити

Японська культура догляду за автомобілями справді заслуговує на увагу, адже навіть після багатьох років активної…

27.09.2025

Як правильно запускати двигун, щоб продовжити його ресурс

Сучасні автомобілі вражають технологіями, які забезпечують надійну роботу двигуна та безпечний рух. Проте навіть звичний…

27.09.2025

Чому не варто ставити смартфон у центр панелі приладів з клімат-контролем

У наші дні практично всі автомобілі, чи то «бюджетники», чи ТЗ преміального сегмента, мають у…

27.09.2025

Toyota готує електричний Land Cruiser Se (ФОТО)

У жовтні 2023 року на виставці Japan Mobility Show компанія Toyota приголомшила шанувальників бренду, представивши…

27.09.2025