Авто

Топ-5 кросоверів, яких краще уникати на вторинному ринку

Share

Сучасні кросовери вже давно перестали бути просто транспортом – вони стали невід’ємною частиною повсякденного життя. Проте не всі моделі однаково надійні. Деякі з них можуть принести своїм власникам чимало проблем і витрат. Експерти ринку та досвідчені автомобілісти не радять купувати певні кросовери, навіть якщо мова йде про вторинний ринок. Нижче – добірка моделей, яких варто уникати через системні технічні неполадки, дорогий ремонт і сумнівну надійність.

Jeep Compass I (2006-2016)

Привабливий дизайн і впізнаваний бренд не рятують цей кросовер від частих технічних проблем. Варіатор, що часто виходить з ладу після 90-100 тис. км, постійно горящий індикатор “Check Engine”, шумна підвіска і слабка шумоізоляція – типові скарги власників. Купівля цього авто часто означає значні витрати на ремонт.

SsangYong Kyron (2005-2014)

Брутальний вигляд і великий кліренс приваблюють покупців, однак Kyron має низку серйозних мінусів. Часті проблеми з електрикою, ремонт автоматичної коробки, що нагадує преміум-клас, і слабкий рульовий механізм створюють чимало клопоту. Зовні позашляховик, а насправді часто ламається як старенький седан.

Renault Koleos I (2008-2015)

Цей кросовер поєднує японську платформу Nissan X-Trail і французький дизайн Renault. Втім, саме таке “змішання” стало джерелом численних проблем. Найбільше власників турбує ненадійний варіатор Jatco, що виходить з ладу вже після 100-120 тис. км, дорожнеча запчастин і складна електроніка, яка часто дає збої. На ринку Koleos виглядає вигідною пропозицією, але експлуатація обійдеться дорого.

Peugeot 4007 / Citroen C-Crosser (2007-2012)

Ці кросовери – перелицьовані Mitsubishi Outlander XL з французьким “софтвером” і японською механікою. Складність полягає у відсутності уніфікованих діагностичних засобів: через проблеми з програмним забезпеченням діагностика стає проблематичною. Запчастини дорогі, а обслуговування коштує чимало, що не зовсім відповідає класу авто.

Chevrolet Captiva (2006-2018)

Поширений на українському ринку після зниження цін, цей кросовер приховує проблеми, особливо з дизельними двигунами – турбіни, паливна система і клапан ЕГР часто виходять з ладу. Часті перегріви автоматичної коробки, а також корозія кузова навіть на відносно нових автомобілях створюють суттєві проблеми. Недорога ціна обертається великими витратами на ремонт.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Toyota Sequoia 2026 отримала оновлення салону і нові кольори (ФОТО)

Після запуску Toyota Tundra 2026 року компанія представила оновлений рамний позашляховик Sequoia 2026 модельного року,…

23.07.2025

Чим загрожують забруднені номерні знаки і як цього не допустити

Досить часто інспектори зупиняють автомобілі без вагомих підстав, посилаючись на одне й те саме порушення:…

23.07.2025

Чи можна застосовувати силу проти поліції: що каже закон

Суперечки між водіями та працівниками патрульної поліції - явище не рідкісне. Часто конфлікти виникають через…

23.07.2025

Dacia розробляє європейський електрокар, який перевершить Spring

Компанія Dacia традиційно виробляє бюджетні автомобілі, але вже встигла представити на європейському ринку свій електрокар…

23.07.2025

Топ-5 надійних авто до 400 тисяч гривень: що вибрати на вторинному ринку

Сьогодні навіть на ринку вживаних автомобілів ціни залишаються досить високими, і щоб знайти справді хороший…

23.07.2025

Експерт пояснив, чому всі неправильно накачують шини

Для перевірки тиску в автомобільних шинах водії зазвичай використовують манометри - вони можуть бути вбудовані…

23.07.2025