Авто

Топ-5 кросоверів, яких краще уникати на вторинному ринку

Сучасні кросовери вже давно перестали бути просто транспортом – вони стали невід’ємною частиною повсякденного життя. Проте не всі моделі однаково надійні. Деякі з них можуть принести своїм власникам чимало проблем і витрат. Експерти ринку та досвідчені автомобілісти не радять купувати певні кросовери, навіть якщо мова йде про вторинний ринок. Нижче – добірка моделей, яких варто уникати через системні технічні неполадки, дорогий ремонт і сумнівну надійність.

Jeep Compass I (2006-2016)

Привабливий дизайн і впізнаваний бренд не рятують цей кросовер від частих технічних проблем. Варіатор, що часто виходить з ладу після 90-100 тис. км, постійно горящий індикатор “Check Engine”, шумна підвіска і слабка шумоізоляція – типові скарги власників. Купівля цього авто часто означає значні витрати на ремонт.

SsangYong Kyron (2005-2014)

Брутальний вигляд і великий кліренс приваблюють покупців, однак Kyron має низку серйозних мінусів. Часті проблеми з електрикою, ремонт автоматичної коробки, що нагадує преміум-клас, і слабкий рульовий механізм створюють чимало клопоту. Зовні позашляховик, а насправді часто ламається як старенький седан.

Renault Koleos I (2008-2015)

Цей кросовер поєднує японську платформу Nissan X-Trail і французький дизайн Renault. Втім, саме таке “змішання” стало джерелом численних проблем. Найбільше власників турбує ненадійний варіатор Jatco, що виходить з ладу вже після 100-120 тис. км, дорожнеча запчастин і складна електроніка, яка часто дає збої. На ринку Koleos виглядає вигідною пропозицією, але експлуатація обійдеться дорого.

Peugeot 4007 / Citroen C-Crosser (2007-2012)

Ці кросовери – перелицьовані Mitsubishi Outlander XL з французьким “софтвером” і японською механікою. Складність полягає у відсутності уніфікованих діагностичних засобів: через проблеми з програмним забезпеченням діагностика стає проблематичною. Запчастини дорогі, а обслуговування коштує чимало, що не зовсім відповідає класу авто.

Chevrolet Captiva (2006-2018)

Поширений на українському ринку після зниження цін, цей кросовер приховує проблеми, особливо з дизельними двигунами – турбіни, паливна система і клапан ЕГР часто виходять з ладу. Часті перегріви автоматичної коробки, а також корозія кузова навіть на відносно нових автомобілях створюють суттєві проблеми. Недорога ціна обертається великими витратами на ремонт.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Експерт назвав 3 сценарії ДТП через одну помилку шиномонтажників

Неправильно встановлені зимові шини зі спрямованим протектором можуть стати причиною аквапланування, розвороту автомобіля та занесення…

02.12.2025

П’ять способів уникнути обману в автосервісі: рекомендації фахівців

Більшість автосервісів заробляють не лише на реальних роботах із клієнтськими авто, а й завдяки хитрощам,…

02.12.2025

Чому тривалий простій шкодить автомобілю та як цього уникнути

Тривалий простій шкодить автомобілю і скорочує його ресурс. Багато водіїв думають, що залишаючи машину в…

01.12.2025

Subaru випередила Toyota, BMW та Lexus у сегменті надійних кросоверів

Кросовери продовжують залишатися найпопулярнішим типом автомобілів завдяки практичності, зручності у використанні та керованості, що часто…

01.12.2025

Названо авто став найкращим сімейним авто, випередивши Skoda та Volvo

Хетчбек Volkswagen Polo став найкращим автомобілем для сімей у 2025 році за версією авторитетного британського…

01.12.2025

Чи безпечно змішувати бензини з різним октановим числом

Багатьох водіїв цікавить, чи можна змішувати бензин із різним октановим числом, особливо якщо потрібного палива…

01.12.2025