За даними GlobalData Automotive, за перші дев’ять місяців 2025 року у світі було продано понад 67 млн нових автомобілів, що на 5% більше порівняно з аналогічним періодом минулого року. Лідером залишилася Toyota, яка збільшила продажі на 4,1% і зайняла 12,4% світового ринку, здебільшого завдяки зростанню в Азії (+5,7%) та Америці (+4,2%).
Друге місце посіла Volkswagen Group із часткою 9,7%. Незважаючи на спад продажів в Азії (-2,9%), компанія зміцнила позиції в Європі (+4%). Третю позицію утримує Hyundai-Kia з часткою 8,1% та зростанням 3%, при цьому американський ринок приніс компанії майже 9% додаткових продажів.
Слідом ідуть альянс Renault-Nissan (-2,2%) та Stellantis (+0,5%), який компенсував падіння в Європі значним зростанням в Азії на 27%. General Motors збільшив продажі на 4,2%, а Ford Group додав 3,8%, хоча обидві компанії стикнулися зі зниженням попиту в Азії.
Особливо відзначилися китайські виробники. Geely Group піднялася на восьме місце, продемонструвавши зростання на 32,8% завдяки збільшенню продажів в Азії майже на 50%. BYD, яка посіла десяте місце, зміцнила позиції в Європі на 395% та в Америці на 42,8%.
Експерти зазначають, що світовий автопром поступово зміщується в бік Азії, де темпи зростання перевищують інші регіони, а китайські бренди дедалі більше стають повноцінними гравцями на глобальному ринку.
Dacia вивела на британський ринок оновлений електромобіль Spring модельного року 2026, який став найдешевшим електрокаром…
Американська компанія Ford оголосила про відкликання понад 270 тисяч електромобілів і гібридів у США через…
ЄС планує різко скоротити кількість дизельних авто, щоб зменшити шкідливі викиди. Пропонується заборонити використання машин…
Гібридна версія компактного кросовера Mitsubishi Xforce останнього покоління викликала справжній ажіотаж у Таїланді. За кілька…
У США, у центрі Остіна, вперше помітили безпілотне таксі Tesla Cybercab на звичайних вулицях. Цей…
Кросовери залишаються найбільш популярним сегментом українського авторинку, але не всі моделі відомих брендів демонструють однакову…
Leave a Comment