Сучасні кросовери вже давно перестали бути просто транспортом – вони стали невід’ємною частиною повсякденного життя. Проте не всі моделі однаково надійні. Деякі з них можуть принести своїм власникам чимало проблем і витрат. Експерти ринку та досвідчені автомобілісти не радять купувати певні кросовери, навіть якщо мова йде про вторинний ринок. Нижче – добірка моделей, яких варто уникати через системні технічні неполадки, дорогий ремонт і сумнівну надійність.
Jeep Compass I (2006-2016)
Привабливий дизайн і впізнаваний бренд не рятують цей кросовер від частих технічних проблем. Варіатор, що часто виходить з ладу після 90-100 тис. км, постійно горящий індикатор “Check Engine”, шумна підвіска і слабка шумоізоляція – типові скарги власників. Купівля цього авто часто означає значні витрати на ремонт.
SsangYong Kyron (2005-2014)
Брутальний вигляд і великий кліренс приваблюють покупців, однак Kyron має низку серйозних мінусів. Часті проблеми з електрикою, ремонт автоматичної коробки, що нагадує преміум-клас, і слабкий рульовий механізм створюють чимало клопоту. Зовні позашляховик, а насправді часто ламається як старенький седан.
Renault Koleos I (2008-2015)
Цей кросовер поєднує японську платформу Nissan X-Trail і французький дизайн Renault. Втім, саме таке “змішання” стало джерелом численних проблем. Найбільше власників турбує ненадійний варіатор Jatco, що виходить з ладу вже після 100-120 тис. км, дорожнеча запчастин і складна електроніка, яка часто дає збої. На ринку Koleos виглядає вигідною пропозицією, але експлуатація обійдеться дорого.
Peugeot 4007 / Citroen C-Crosser (2007-2012)
Ці кросовери – перелицьовані Mitsubishi Outlander XL з французьким “софтвером” і японською механікою. Складність полягає у відсутності уніфікованих діагностичних засобів: через проблеми з програмним забезпеченням діагностика стає проблематичною. Запчастини дорогі, а обслуговування коштує чимало, що не зовсім відповідає класу авто.
Chevrolet Captiva (2006-2018)
Поширений на українському ринку після зниження цін, цей кросовер приховує проблеми, особливо з дизельними двигунами – турбіни, паливна система і клапан ЕГР часто виходять з ладу. Часті перегріви автоматичної коробки, а також корозія кузова навіть на відносно нових автомобілях створюють суттєві проблеми. Недорога ціна обертається великими витратами на ремонт.