Для перевірки тиску в автомобільних шинах водії зазвичай використовують манометри – вони можуть бути вбудовані в насос для підкачування або існувати окремо. Однак варто пам’ятати, що будь-який вимірювальний прилад може показувати неточні дані, і особливо це стосується компресорів. Чому так трапляється, пояснив власник шиномонтажної станції у коментарі порталу naav.ru.
За його словами, під час експериментів з різними вентилями було встановлено, що компресори часто демонструють завищений тиск – у межах від 0,2 до 0,6 бара більше від фактичного значення. Це пояснюється тим, що під час контакту з стрижнем золотника утворюється додатковий тиск. Навіть якщо колесо повністю спущене, манометр може показати близько 0,4 бара – причина в обмеженій пропускній здатності золотника.
Манометри, які вбудовані у компресори, часто дають викривлені показники. Тому, якщо потрібно досягти тиску, наприклад, у 2,0 бара, краще накачати шину до 2,2 бара, щоб компенсувати можливу похибку. Оскільки вентиль створює додатковий тиск, показник зазвичай виходить завищеним. З цієї причини фахівці радять трохи перекачувати шини. Найбільш точні дані зазвичай можна отримати за допомогою окремих електронних манометрів, які не входять до складу компресора.
Кожен водій стикається з вибором: заправляти авто до повного баку чи тільки на певну суму.…
В Україні жваво обговорюють законопроєкт №8369, який уже внесений до Верховної Ради та передбачає запровадження…
Японська культура догляду за автомобілями справді заслуговує на увагу, адже навіть після багатьох років активної…
Сучасні автомобілі вражають технологіями, які забезпечують надійну роботу двигуна та безпечний рух. Проте навіть звичний…
У наші дні практично всі автомобілі, чи то «бюджетники», чи ТЗ преміального сегмента, мають у…
У жовтні 2023 року на виставці Japan Mobility Show компанія Toyota приголомшила шанувальників бренду, представивши…
Leave a Comment