Для перевірки тиску в автомобільних шинах водії зазвичай використовують манометри – вони можуть бути вбудовані в насос для підкачування або існувати окремо. Однак варто пам’ятати, що будь-який вимірювальний прилад може показувати неточні дані, і особливо це стосується компресорів. Чому так трапляється, пояснив власник шиномонтажної станції у коментарі порталу naav.ru.
За його словами, під час експериментів з різними вентилями було встановлено, що компресори часто демонструють завищений тиск – у межах від 0,2 до 0,6 бара більше від фактичного значення. Це пояснюється тим, що під час контакту з стрижнем золотника утворюється додатковий тиск. Навіть якщо колесо повністю спущене, манометр може показати близько 0,4 бара – причина в обмеженій пропускній здатності золотника.
Манометри, які вбудовані у компресори, часто дають викривлені показники. Тому, якщо потрібно досягти тиску, наприклад, у 2,0 бара, краще накачати шину до 2,2 бара, щоб компенсувати можливу похибку. Оскільки вентиль створює додатковий тиск, показник зазвичай виходить завищеним. З цієї причини фахівці радять трохи перекачувати шини. Найбільш точні дані зазвичай можна отримати за допомогою окремих електронних манометрів, які не входять до складу компресора.
Renault Group готує приємний сюрприз для тих, хто шукає доступний електромобіль - у 2026 році…
У першій половині 2025 року BMW впевнено закріплює позиції лідера серед преміальних брендів, випереджаючи свого…
Німецькі кросовери й позашляховики традиційно асоціюються з преміальною якістю, але не завжди - з безпроблемною…
В Україні кожен водій зобов'язаний мати при собі права відповідної категорії та техпаспорт на авто.…
Спека завжди стає справжнім випробуванням для автомобіля, і якщо досвідчені водії добре знають, як підготуватися…
Суперечки між водіями про те, на яких обертах краще експлуатувати двигун, тривають роками. Одні впевнені,…
Leave a Comment