Для перевірки тиску в автомобільних шинах водії зазвичай використовують манометри – вони можуть бути вбудовані в насос для підкачування або існувати окремо. Однак варто пам’ятати, що будь-який вимірювальний прилад може показувати неточні дані, і особливо це стосується компресорів. Чому так трапляється, пояснив власник шиномонтажної станції у коментарі порталу naav.ru.
За його словами, під час експериментів з різними вентилями було встановлено, що компресори часто демонструють завищений тиск – у межах від 0,2 до 0,6 бара більше від фактичного значення. Це пояснюється тим, що під час контакту з стрижнем золотника утворюється додатковий тиск. Навіть якщо колесо повністю спущене, манометр може показати близько 0,4 бара – причина в обмеженій пропускній здатності золотника.
Манометри, які вбудовані у компресори, часто дають викривлені показники. Тому, якщо потрібно досягти тиску, наприклад, у 2,0 бара, краще накачати шину до 2,2 бара, щоб компенсувати можливу похибку. Оскільки вентиль створює додатковий тиск, показник зазвичай виходить завищеним. З цієї причини фахівці радять трохи перекачувати шини. Найбільш точні дані зазвичай можна отримати за допомогою окремих електронних манометрів, які не входять до складу компресора.
Зарубіжні фотошпигуни помітили на тестах новий BMW M5 2027 року. Судячи зі знімків, модель отримала…
Взимку мити автомобіль можна - прямої заборони немає. Так, існують ризики: можуть примерзнути двері, ущільнювачі…
Jaguar завершив еру двигунів внутрішнього згоряння та тепер зосередиться виключно на виробництві електрокарів. Наразі заводи…
Нерідко під час наближення до світлофора водій стикається з раптовим увімкненням жовтого сигналу. У такі…
У щорічному рейтингу надійності автомобілів від журналу Consumer Reports відбулися зміни серед лідерів. Subaru, яка…
Дослідження Вашингтонського університету та Інституту Toyota показало, що великі сенсорні екрани в салоні авто можуть…
Leave a Comment