Для перевірки тиску в автомобільних шинах водії зазвичай використовують манометри – вони можуть бути вбудовані в насос для підкачування або існувати окремо. Однак варто пам’ятати, що будь-який вимірювальний прилад може показувати неточні дані, і особливо це стосується компресорів. Чому так трапляється, пояснив власник шиномонтажної станції у коментарі порталу naav.ru.
За його словами, під час експериментів з різними вентилями було встановлено, що компресори часто демонструють завищений тиск – у межах від 0,2 до 0,6 бара більше від фактичного значення. Це пояснюється тим, що під час контакту з стрижнем золотника утворюється додатковий тиск. Навіть якщо колесо повністю спущене, манометр може показати близько 0,4 бара – причина в обмеженій пропускній здатності золотника.
Манометри, які вбудовані у компресори, часто дають викривлені показники. Тому, якщо потрібно досягти тиску, наприклад, у 2,0 бара, краще накачати шину до 2,2 бара, щоб компенсувати можливу похибку. Оскільки вентиль створює додатковий тиск, показник зазвичай виходить завищеним. З цієї причини фахівці радять трохи перекачувати шини. Найбільш точні дані зазвичай можна отримати за допомогою окремих електронних манометрів, які не входять до складу компресора.