Українські дороги – це справжнє випробування для підвіски будь-якого авто. Ями, колії, ґрунтовки й різкі перепади покриття змушують водіїв серйозно замислитися, який кросовер обрати, аби не стати частим гостем автосервісів. Є кілька моделей, які давно заслужили репутацію витривалих і невибагливих у щоденній експлуатації – як у місті, так і за його межами.
Один із найпопулярніших варіантів серед українських водіїв – Toyota RAV4 третього-п’ятого поколінь (2005-2022). Її підвіска з МакФерсоном спереду і незалежною конструкцією ззаду вважається однією з найміцніших. Машина спокійно переносить погані дороги, без проблем долає поїздки в Карпати чи на дачу, а запчастини до неї доступні та недорогі.
Не менш надійною славиться і Honda CR-V третього та четвертого поколінь (2007-2017). Її повністю незалежна підвіска вирізняється чудовою енергоємністю і довговічністю амортизаторів. Навіть після 200 тисяч кілометрів ходова частина часто залишається у хорошому стані, забезпечуючи комфорт і стабільну керованість навіть при повному завантаженні.
Mitsubishi Outlander другого й третього поколінь (2006-2020) – ще один міцний боєць. Його незалежна та посилена підвіска добре тримає удари й витримує великі пробіги без серйозних поломок. Такий кросовер чудово показує себе на сільських дорогах, особливо якщо це версія з повним приводом.
Для тих, хто любить виїзди на природу чи в гори, хорошим вибором стане Subaru Forester другого-четвертого поколінь (2002-2018). Його незалежна підвіска у поєднанні з постійним симетричним повним приводом гарантує відмінну прохідність і витривалість навіть у складних умовах. Машина впевнено тримає дорогу там, де асфальт давно закінчився.
Серед надійних варіантів часто згадують і Volkswagen Tiguan першого покоління (2007-2016). Його незалежна підвіска, міцні деталі й хороша збірка забезпечують тривалий ресурс і невибагливість навіть на неідеальних дорогах. До того ж для Східної Європи існують версії з додатковою адаптацією під погані шляхи.
І нарешті, більш бюджетний, але витривалий варіант – Chevrolet Captiva першого покоління (2006-2018). Цей кросовер простий у догляді, має добрий кліренс і витривалу незалежну підвіску. Навіть повністю завантажена Captiva м’яко проковтує ями й залишається стійкою на поганому покритті.
Якщо ви хочете купити кросовер, який витримуватиме всі “сюрпризи” українських доріг, ці моделі стануть надійним вибором. Головне – після купівлі не забувати про базову діагностику підвіски й своєчасне ТО: це продовжить ресурс вузлів і вбереже від зайвих витрат.
Euro NCAP протестувала дві нові моделі, які скоро з'являться в Європі, - Mazda CX-5 та…
У Північній Америці BMW оголосила відкликання нових кросоверів X3 через помилку в програмному забезпеченні рульового…
Вартість нових автомобілів постійно зростає, і на тлі складної фінансової ситуації в Україні все менше…
Постачання Tesla Cybertruck 2026 у Північній Америці розпочалися наприкінці 2023 року, проте пікап не став…
Компанія Renault представила експериментальний електромобіль Filante Record 2025, який здатний проїхати до 1000 кілометрів на…
Взимку тиск у шинах падає через охолодження повітря: при зниженні температури на 10 °C він падає…
Leave a Comment