Високі температури значно пришвидшують знос автомобільних компонентів, сприяють інтенсивному випаровуванню робочих рідин і можуть призвести до збоїв у роботі систем, які в іншу пору року працюють без проблем. Про особливості експлуатації авто влітку інструктор з водіння розповів нашому порталу.
Однією з найпоширеніших помилок у спекотний сезон залишається спроба обслуговувати автомобіль власноруч без достатніх знань і досвіду. Такі дії часто завершуються вимушеним зверненням до сервісу. Найбільший ризик пов’язаний із промиванням радіаторів чи інтеркулерів без демонтажу – пошкодити тонкі стільники дуже просто, а ось відновити їх потім складно й дорого. Ще одна розповсюджена помилка – самостійне очищення дросельної заслінки чи миття двигуна зовні. Якщо всередину потрапить вода чи агресивний мийний засіб, це може спричинити несправність електроніки. Крім того, неякісне обслуговування фільтрів у спеку негативно впливає на роботу мотора та скорочує ресурс його деталей.
Влітку кузов автомобіля потерпає не лише від сонячного випромінювання, а й від смоли, пилку, реагентів і комах. Багато автовласників починають експериментувати з підручними засобами для очищення кузова, що нерідко призводить до хімічних опіків лакофарбового шару. Використання оцту, соди чи розчинників без попередньої перевірки – типовий шлях до пошкодження фарби. Щоб захистити кузов, варто використовувати віск або керамічне покриття. До того ж, заливати звичайну воду у бачок склоомивача не варто – це часто стає причиною нальоту та виходу з ладу насоса.
Ще одна ризикована звичка – заправляти кондиціонер у випадкових майстрів. У таких випадках часто не дотримуються норм щодо кількості фреону і забувають про обов’язкову дозаправку компресорного мастила, що загрожує дорогим ремонтом.