Шведська марка Volvo, що належить китайському холдингу Geely, випускає флагманський кросовер XC90 ще з 2002 року. Модель другого покоління вийшла у 2014-му й отримала оновлення лише через десять років – восени 2024-го.
Цікаво, що спочатку компанія планувала зовсім не рестайлінг, а повну заміну моделі на електричний EX90. Проте проблеми із запуском нового софту змусили Volvo залишити XC90 у строю, адже попит на нього стабільно високий. За даними Jato Dynamics, у Європі за перші п’ять місяців 2025 року реалізували 14 541 екземпляр XC90 – це майже вчетверо більше, ніж продажі “зеленого” EX90 за той же період (лише 3 794 авто).
За словами гендиректора Volvo Хокана Самуельссона, компанія вже працює над XC90 третього покоління, який може отримати plug-in гібридну установку з функцією range extender. Можливо, він розділить її з новим XC70, що базується на платформі SMA й матиме бензиновий турбомотор, який працює як генератор без механічного зв’язку з колесами. Запас ходу – до 180 км на електротязі.
Це означає, що навіть на тлі переходу до повної електрифікації Volvo готова зберегти перевірені рішення, аби задовольнити попит і підтримати конкурентоспроможність.
Toyota висловила занепокоєння через те, що деякі виробники позначають автомобілі з 48-вольтовими mild-hybrid системами як…
Коли на вулиці хуртовина, двірники стукають по склу, а температура падає до мінус двадцяти, відразу…
Кросовер Kia Sportage веде свою історію з далекого 1993 року. 2021-го року цей світовий бестселер…
Для багатьох автолюбителів купівля двох комплектів сезонної гуми на литих дисках здається ідеальним рішенням –…
В українських водіїв незабаром може з'явитися нова причина для занепокоєння - система штрафних балів. Це…
Японський ринок зустрічає нову версію Nissan Leaf 2026 - тепер це електричний кросовер , який…
Leave a Comment