Шведська марка Volvo, що належить китайському холдингу Geely, випускає флагманський кросовер XC90 ще з 2002 року. Модель другого покоління вийшла у 2014-му й отримала оновлення лише через десять років – восени 2024-го.
Цікаво, що спочатку компанія планувала зовсім не рестайлінг, а повну заміну моделі на електричний EX90. Проте проблеми із запуском нового софту змусили Volvo залишити XC90 у строю, адже попит на нього стабільно високий. За даними Jato Dynamics, у Європі за перші п’ять місяців 2025 року реалізували 14 541 екземпляр XC90 – це майже вчетверо більше, ніж продажі “зеленого” EX90 за той же період (лише 3 794 авто).
За словами гендиректора Volvo Хокана Самуельссона, компанія вже працює над XC90 третього покоління, який може отримати plug-in гібридну установку з функцією range extender. Можливо, він розділить її з новим XC70, що базується на платформі SMA й матиме бензиновий турбомотор, який працює як генератор без механічного зв’язку з колесами. Запас ходу – до 180 км на електротязі.
Це означає, що навіть на тлі переходу до повної електрифікації Volvo готова зберегти перевірені рішення, аби задовольнити попит і підтримати конкурентоспроможність.
Багато водіїв уважно стежать за станом авто й перед холодами замінюють моторну оливу, щоб полегшити…
На автосалоні в Гуанчжоу відбулася прем'єра Audi E SUV Concept - другої моделі нової електричної…
На автосалоні в Гуанчжоу Ford показав оновлений Mondeo 2026, який отримав помітні зміни у дизайні…
Глава європейського підрозділу Fiat Гаетано Торель розповів, що новий Fiat 500 2025 став проривом у…
Український авторинок зазнає стрімких змін, і експерти попереджають: уже у 2026 році придбати новий автомобіль…
У мережі з'явився новий дизайн-скетч компактного електрокара Chevrolet, створений у GM China Advanced Design. Рендер…
Leave a Comment