З настанням спеки на дорогах стає помітно більше активних водіїв. Підвищене зчеплення з асфальтом провокує агресивну манеру водіння. Однак висока температура і характер літньої експлуатації обертаються прискореним зносом гуми.
Перша помилка — неправильний тиск. Нестача повітря призводить до деформації боковин, збільшує витрату палива і перегріває гуму. Надлишок — навпаки, посилює знос центральної частини протектора і робить покришку жорсткою і вразливою. Друга проблема — перевантаження. Поїздки на дачу з багажником під зав’язку скорочують термін служби гуми. Індекс навантаження, нанесений на шину, існує не для краси.
Третя поширена помилка — стиль водіння. Різкі старти, гальмування і маневри на розпеченому асфальті швидко «з’їдають» протектор. Четверта — неправильне зберігання. На сонці і у вологих умовах гума втрачає еластичність, розтріскується і втрачає зчеплення навіть при гарному зовнішньому вигляді. П’ята помилка — відсутність балансування і коригування розвалу-сходження.
Porsche готує до виходу нове покоління свого культового спорткара 718 Cayman 2026, і, хоча до…
Коли виробник обіцяє запас ходу 600 або 700 км, насправді електромобіль проїжджає менше. Причина —…
За підсумками вересня 2025 року Tesla Model Y знову очолила рейтинг найпопулярніших нових автомобілів у…
Багатьох водіїв хвилює питання, чому подушки безпеки іноді не спрацьовують під час аварії. Суть у…
Питання переобладнання фар регулюється пунктом 31.4.7 Правил дорожнього руху, який забороняє встановлення світлових приладів, не…
Toyota, як і її конкуренти, активно рухається в бік електрифікації та поступово розширює лінійку моделей…
Leave a Comment