З настанням спеки на дорогах стає помітно більше активних водіїв. Підвищене зчеплення з асфальтом провокує агресивну манеру водіння. Однак висока температура і характер літньої експлуатації обертаються прискореним зносом гуми.
Перша помилка — неправильний тиск. Нестача повітря призводить до деформації боковин, збільшує витрату палива і перегріває гуму. Надлишок — навпаки, посилює знос центральної частини протектора і робить покришку жорсткою і вразливою. Друга проблема — перевантаження. Поїздки на дачу з багажником під зав’язку скорочують термін служби гуми. Індекс навантаження, нанесений на шину, існує не для краси.
Третя поширена помилка — стиль водіння. Різкі старти, гальмування і маневри на розпеченому асфальті швидко «з’їдають» протектор. Четверта — неправильне зберігання. На сонці і у вологих умовах гума втрачає еластичність, розтріскується і втрачає зчеплення навіть при гарному зовнішньому вигляді. П’ята помилка — відсутність балансування і коригування розвалу-сходження.
Часто водії отримують штрафи навіть за дріб'язкові порушення, які не несуть жодних наслідків. До таких…
Французька компанія Peugeot готує оновлення дизайну своїх автомобілів, і модель 308 2026 стане одним із…
Зливи та раптові підтоплення часто стають причиною затоплення авто, особливо у дворах та низинах міст.…
У літній період температура навколишнього повітря значно зростає, що не може не відбиватися на роботі…
На українських дорогах часто можна помітити, що дорожня розмітка з часом стає майже непомітною через…
На ринку вживаних авто можна знайти вигідні пропозиції, але покупка такого автомобіля завжди пов'язана з…
Leave a Comment