З настанням спеки на дорогах стає помітно більше активних водіїв. Підвищене зчеплення з асфальтом провокує агресивну манеру водіння. Однак висока температура і характер літньої експлуатації обертаються прискореним зносом гуми.
Перша помилка — неправильний тиск. Нестача повітря призводить до деформації боковин, збільшує витрату палива і перегріває гуму. Надлишок — навпаки, посилює знос центральної частини протектора і робить покришку жорсткою і вразливою. Друга проблема — перевантаження. Поїздки на дачу з багажником під зав’язку скорочують термін служби гуми. Індекс навантаження, нанесений на шину, існує не для краси.
Третя поширена помилка — стиль водіння. Різкі старти, гальмування і маневри на розпеченому асфальті швидко «з’їдають» протектор. Четверта — неправильне зберігання. На сонці і у вологих умовах гума втрачає еластичність, розтріскується і втрачає зчеплення навіть при гарному зовнішньому вигляді. П’ята помилка — відсутність балансування і коригування розвалу-сходження.
У Toyota готують новий компактний позашляховик, який стане найдоступнішою моделлю у легендарній лінійці Land Cruiser.…
Аналітики компанії iSeeCars провели масштабне дослідження автомобільного ринку, щоб визначити моделі з найвищим терміном служби.…
Компанія Volkswagen сертифікувала для китайського ринку новий електричний седан під назвою ID.Unyx 07. Як повідомляє…
Історія нинішнього покоління Nissan X-Trail бере початок у 2021 році. Повноцінне оновлення кросовер отримав восени…
Компанія Nissan офіційно представила нове покоління електромобіля Leaf на домашньому ринку в Японії. На старті…
Уживаний автомобіль із невеликим пробігом зазвичай позбавлений тих проблем, що виникають у машин із великим…
Leave a Comment