У 2016 році в Талліні естонець купив автомобіль марки BMW 7-ї серії і добре потрапив на гроші. Заплативши 123 тисячі євро, хлопець придбав список проблем. Салон BMW продав виставковий зразок, який вже мав 12 тисяч кілометрів пробігу. З цього моменту нового власника чекали одні неприємності.
Після чергових пройдених кілометрів на машині щось обов’язково відвалювалося або ламалося: рульове колесо – після 18 тисяч кілометрів, поломка цифровий панелі приладів – після 20 тисяч, поломка двигуна – після 45 тисяч. У сукупності 12 пошкоджень за 54 тисячі кілометрів пробігу.
Власник розповів естонському виданню Autogeenius, що частина витрат страховка покрила, але кожен раз, коли в дорозі ламалася машина, хлопцеві доводилося викликати службу таксі. Коли у естонця здали нерви, він вирішив повернути нещастя на колесах назад хоча б за 85 тисяч євро, але йому запропонували тільки 67,5 тисячі.
Чоловік підрахував кількість поломок за два роки і приклеїв на кузов авто напис: “Ціна машини – 122 700 тисяч євро, і ось що ви отримуєте за ці гроші”. А також безпосередньо адресував скаргу компанії BMW: “Під капотом має бути 450 кінських сил, але в реальності там тільки одна – і та ледь працює”.