Названо 3 помилки, які «вбивають» автоматичну коробку передач

Час читання: 2 хв.
0
Названо 3 помилки, які «вбивають» автоматичну коробку передач

Сьогодні автоматична трансмісія залишається найпоширенішою серед усіх типів коробок передач. Гідроавтомат заслужено вважається надійним, зручним у використанні й обслуговуванні, він значно спрощує життя водія. Проте багато автомобілістів досі роблять типові помилки у використанні АКПП, через що скорочують строк її служби.

Варто зазначити, що це стосується не лише класичних “автоматів”, але й варіаторів та роботизованих коробок передач, які нині також популярні. Найпоширеніша помилка – нехтування своєчасною заміною трансмісійної оливи. Багато хто дотримується регламенту офіційних дилерів або обслуговує коробку ще рідше, покладаючись на цифри 90-100 тисяч кілометрів. Насправді ці рекомендації часто завищені, щоб зменшити витрати власників на обслуговування під час гарантії.

Для будь-якої АКПП, варіатора чи робота оптимально міняти мастило частіше – кожні 40-50 тисяч кілометрів. При цьому ефективнішою є повна заміна оливи, а не часткова, яку часто рекламують як дешевший варіант. Однак навіть регулярна заміна мастила – не єдиний фактор, що впливає на довговічність коробки передач.

Реклама

Варто враховувати умови експлуатації. АКПП не люблять тривалих заторів – перегрів у пробках помітно скорочує ресурс. Якщо є можливість, краще планувати маршрут так, щоб уникати багатогодинних простоїв або робити паузи, даючи трансмісії охолонути. Не менш важливо стежити за станом системи охолодження двигуна та своєчасно міняти антифриз, адже перегрів мотора негативно впливає і на трансмісію.

Ще одна поширена помилка – зайві перемикання селектора між режимами під час коротких зупинок. Деякі водії переводять коробку в “Паркінг” навіть на світлофорах. Це створює зайве навантаження та перегрів. Якщо зупинка триває до хвилини, краще залишати авто в режимі Drive – електроніка сама знімає навантаження при повній зупинці.

Також важливо пам’ятати про правильний порядок перемикання: робити це плавно, через положення N, і лише після повної зупинки авто. Усе це допоможе продовжити ресурс коробки передач майже вдвічі.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!