Mercedes-Benz планує впровадити твердотільні акумулятори у серійне виробництво до 2030 року. За словами технічного директора Маркуса Шефера , компанія вже проводить випробування нових батарей у модифікованій версії EQS .
Твердотільна технологія обіцяє на 25% більшу дальність ходу при аналогічних габаритах та вазі, а також нижчу собівартість. Випробування ведуться спільно з американським партнером Factorial . Розробка проходить у центрах Mercedes у Штутгарті та Бріксуорті.
Нова батарея відрізняється твердим електролітом, покращеною енергоефективністю та можливістю охолодження без активної системи. Очікуваний запас тестового ходу Mercedes EQS перевищує 1000 км – значно вище поточних 800 км при батареї в 118 кВт-год.
Незважаючи на переваги, твердотільні акумулятори поки дорогі і схильні до зносу при використанні кремнієвих анодів. Mercedes розглядає цю технологію як ключову для нових автомобілів та досягнення цінової конкурентоспроможності з ДВЗ.
У часи, коли навіть преміальні автомобілі починають "втомлюватися" після 150 тисяч кілометрів, на ринку все…
Toyota висловила занепокоєння через те, що деякі виробники позначають автомобілі з 48-вольтовими mild-hybrid системами як…
Коли на вулиці хуртовина, двірники стукають по склу, а температура падає до мінус двадцяти, відразу…
Кросовер Kia Sportage веде свою історію з далекого 1993 року. 2021-го року цей світовий бестселер…
Для багатьох автолюбителів купівля двох комплектів сезонної гуми на литих дисках здається ідеальним рішенням –…
В українських водіїв незабаром може з'явитися нова причина для занепокоєння - система штрафних балів. Це…
Leave a Comment