Mercedes-Benz планує впровадити твердотільні акумулятори у серійне виробництво до 2030 року. За словами технічного директора Маркуса Шефера , компанія вже проводить випробування нових батарей у модифікованій версії EQS .
Твердотільна технологія обіцяє на 25% більшу дальність ходу при аналогічних габаритах та вазі, а також нижчу собівартість. Випробування ведуться спільно з американським партнером Factorial . Розробка проходить у центрах Mercedes у Штутгарті та Бріксуорті.
Нова батарея відрізняється твердим електролітом, покращеною енергоефективністю та можливістю охолодження без активної системи. Очікуваний запас тестового ходу Mercedes EQS перевищує 1000 км – значно вище поточних 800 км при батареї в 118 кВт-год.
Незважаючи на переваги, твердотільні акумулятори поки дорогі і схильні до зносу при використанні кремнієвих анодів. Mercedes розглядає цю технологію як ключову для нових автомобілів та досягнення цінової конкурентоспроможності з ДВЗ.
Сучасні автомобілі часто оснащують електронними помічниками, щоб допомагати водієві та підвищувати безпеку. Але експерти попереджають:…
Цього року Toyota представила шосте покоління кросовера RAV4, але наразі у продажу в різних країнах…
У жовтні 2025 року на європейському ринку було продано 1 091 904 легкових автомобілів, що на 4,9%…
Дизельні двигуни довго були популярні в Європі: у 2010-х вони складали понад половину продажів нових…
Toyota представила глибоко оновлений електричний кросовер bZ4X. Автомобіль отримав дві нові батареї на 57,7 та…
У жовтні в Західній Європі вперше за тривалий час зафіксували невеликий розворот у дизельному сегменті.…
Leave a Comment