Mercedes-Benz планує впровадити твердотільні акумулятори у серійне виробництво до 2030 року. За словами технічного директора Маркуса Шефера , компанія вже проводить випробування нових батарей у модифікованій версії EQS .
Твердотільна технологія обіцяє на 25% більшу дальність ходу при аналогічних габаритах та вазі, а також нижчу собівартість. Випробування ведуться спільно з американським партнером Factorial . Розробка проходить у центрах Mercedes у Штутгарті та Бріксуорті.
Нова батарея відрізняється твердим електролітом, покращеною енергоефективністю та можливістю охолодження без активної системи. Очікуваний запас тестового ходу Mercedes EQS перевищує 1000 км – значно вище поточних 800 км при батареї в 118 кВт-год.
Незважаючи на переваги, твердотільні акумулятори поки дорогі і схильні до зносу при використанні кремнієвих анодів. Mercedes розглядає цю технологію як ключову для нових автомобілів та досягнення цінової конкурентоспроможності з ДВЗ.
Porsche готує до виходу нове покоління свого культового спорткара 718 Cayman 2026, і, хоча до…
Коли виробник обіцяє запас ходу 600 або 700 км, насправді електромобіль проїжджає менше. Причина —…
За підсумками вересня 2025 року Tesla Model Y знову очолила рейтинг найпопулярніших нових автомобілів у…
Багатьох водіїв хвилює питання, чому подушки безпеки іноді не спрацьовують під час аварії. Суть у…
Питання переобладнання фар регулюється пунктом 31.4.7 Правил дорожнього руху, який забороняє встановлення світлових приладів, не…
Toyota, як і її конкуренти, активно рухається в бік електрифікації та поступово розширює лінійку моделей…
Leave a Comment