Mercedes-Benz планує впровадити твердотільні акумулятори у серійне виробництво до 2030 року. За словами технічного директора Маркуса Шефера , компанія вже проводить випробування нових батарей у модифікованій версії EQS .
Твердотільна технологія обіцяє на 25% більшу дальність ходу при аналогічних габаритах та вазі, а також нижчу собівартість. Випробування ведуться спільно з американським партнером Factorial . Розробка проходить у центрах Mercedes у Штутгарті та Бріксуорті.
Нова батарея відрізняється твердим електролітом, покращеною енергоефективністю та можливістю охолодження без активної системи. Очікуваний запас тестового ходу Mercedes EQS перевищує 1000 км – значно вище поточних 800 км при батареї в 118 кВт-год.
Незважаючи на переваги, твердотільні акумулятори поки дорогі і схильні до зносу при використанні кремнієвих анодів. Mercedes розглядає цю технологію як ключову для нових автомобілів та досягнення цінової конкурентоспроможності з ДВЗ.
Сьогодні автоматична трансмісія залишається найпоширенішою серед усіх типів коробок передач. Гідроавтомат заслужено вважається надійним, зручним…
Сьогодні електронне гальмо стоянки дедалі частіше зустрічається у сучасних автомобілях, однак воно має низку суттєвих…
Суперечка з інспектором поліції на емоційних тонах може обійтися водієві не лише зіпсованим настроєм, а…
Шини автомобіля можуть захистити людину від ураження блискавкою, тому під час грози не рекомендується виходити…
Чимало водіїв через необачність чи бажання зекономити припускаються помилок у догляді за автомобілем, які згодом…
На легендарній трасі Нюрбургрінг днями помітили загадковий прототип Porsche Taycan, який, судячи з усього, стане…
Leave a Comment