Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender – невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор для підзарядки батареї, не рухаючи колеса. Такий підхід дозволяє збільшити запас ходу без великої батареї, знижуючи вартість електрокарів і зменшуючи “тривогу через пробіг”, особливо на трасах та за довгих поїздок.
Модельний ряд із range-extender планують побудувати на новій платформі SSP, яка підтримує як повністю електричні, так і гібридні силові установки. Найбільший ефект ця технологія дасть для SUV і седанів із великим пробігом, де зарядна інфраструктура ще не розвинена.
Range-extender не новинка: подібні системи вже є у деяких китайських і американських моделях, а дочірній бренд VW Scout Motors також планує пікапи та SUV із таким типом силової установки. Для покупців це означає менші батареї, швидше домашнє заряджання та можливість довгих поїздок без частих підзарядок, що може зробити електромобілі Volkswagen більш привабливими у Європі та США.
Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…
Купівля автомобіля не завжди розглядається як інвестиція, однак окремі моделі з часом можуть стати надійним…
Mazda оголосила гарну новину: оновлений CX-5 2026 отримав максимальну оцінку 5 зірок за результатами тестів…
Платформа Consumer Reports, спираючись на результати власних досліджень і опитування власників автомобілів, оприлюднила добірку найнадійніших…
Розмова про економічність зазвичай швидко зводиться до електромобілів, однак у цьому випадку увага навмисно зосереджена…
Підготовка до дебюту оновленого седана Mercedes-Benz S-Class (W223) триває активно. Нещодавно в мережі з'явилися фотографії…
Leave a Comment