На легендарній трасі Нюрбургрінг днями помітили загадковий прототип Porsche Taycan, який, судячи з усього, стане справжнім електричним монстром, здатним перевершити навіть нинішній флагман Turbo GT. Судячи з деталей, німецький виробник готує ультимативну трекову версію Taycan, орієнтовану на рекорди швидкості й час кола.
Ймовірно, за основу взято Taycan Turbo GT із пакетом Weissach – вже цей варіант вражає розгоном до 100 км/год за 2,2 секунди та потужністю понад 1000 к.с. з активованим Overboost. Проте новий прототип обіцяє бути ще агресивнішим: на “Північній петлі” Nürburgring помітили Taycan зі зміненою аеродинамікою – збільшені повітрозабірники, особливі канарди, ширші арки й незвичайний “плаваючий” елемент біля передніх коліс.
Імовірно, Porsche залучила фахівців Manthey Racing – відомих своїми трековими доопрацюваннями серійних моделей. Все це говорить про серйозність проєкту. За кермом помітили Ларса Керна – гонщика, що не раз ставив рекорди для Porsche на Нюрбургрингу. Його участь натякає, що йдеться не просто про Taycan із яскравим обвісом, а про повноцінний трековий електрокар.
Хоча подробиць про технічну “начинку” поки немає, можна припустити, що залишиться фірмова схема з двома моторами й батарея на 97 кВт•год. Але, з огляду на масштабність доопрацювань, Porsche може посилити силову установку, доопрацювати систему охолодження й налаштувати підвіску для максимальної ефективності на треку.
Таким чином, бренд готує Taycan, що кине виклик не лише Tesla Model S Plaid чи Lucid Air Sapphire, а й підніме планку трекових електромобілів на новий рівень. Майбутнє електричних Porsche – це не тільки запас ходу й комфорт, а й збереження ДНК бренду: потужність, драйв і рекорди. Цей прототип ще раз доводить – навіть у світі без ДВЗ Porsche продовжує робити так, щоб серця фанатів билися швидше.