Авто

Експерт розповів, які несправності авто не можна ігнорувати

Наш експерт, який понад десять років працює на СТО, наголосив на важливості регулярного технічного обслуговування автомобіля, пояснивши, до яких проблем може призвести ігнорування окремих процедур.

Автомобіль – це складний механізм, де всі вузли взаємопов’язані, і збій в одному місці може спричинити поломки в інших. Тому варто двічі подумати, перш ніж відкласти плановий візит до сервісу, застерігає фахівець.

Наприклад, несвоєчасна заміна ременя ГРМ може обернутися серйозною поломкою двигуна через зіткнення клапанів із поршнями. Використання дешевих і сумнівних аналогів лише підвищує ризик такої несправності.

Чимало власників авто орієнтуються на середній пробіг у 15 тисяч кілометрів для заміни моторної оливи. Проте навіть якісна олива за цей час втрачає свої властивості, а дешеві варіанти – тим паче. Стара олива гірше відводить тепло, погано захищає від корозії та втрачає змазувальні характеристики.

Що стосується трансмісійної оливи, деякі виробники подають її як “без обслуговування”. Та на практиці регулярна її заміна продовжує ресурс коробки передач. Якщо нехтувати цим правилом, можна дійти до дорогого ремонту або повної заміни агрегату.

Не менш важливо стежити за станом усіх фільтрів. Економія на паливному фільтрі може дорого обійтися – бруд може пошкодити паливний насос, а частинки руйнування каталізатора – потрапити в циліндри, що призведе до їхнього передчасного зносу та, у гіршому разі, до капремонту двигуна. Забруднений повітряний фільтр пропускає пил, через що неправильно працює датчик масової витрати повітря й зношуються внутрішні деталі двигуна.

Якщо масляний фільтр забитий, він не може ефективно очищати оливу, що призводить до накопичення бруду, нагару й металевих частинок. Така олива втрачає свої властивості та може стати джерелом додаткових проблем.

Ігнорування миття автомобіля також шкодить – забруднені радіатори порушують теплообмін і можуть спричинити перегрів двигуна. Пил і пух швидко забивають соти радіатора, утворюючи щільний шар бруду.

Безпека напряму залежить і від справності гальмівної системи. Зношені колодки чи підклинювання супортів перетворюють кожну поїздку на потенційний ризик. Також важливо не забувати про заміну гальмівної рідини – накопичена волога викликає корозію трубок і циліндрів.

Кузов – одна з найдорожчих частин автомобіля, що потребує догляду. Регулярне миття, усунення подряпин і слідів корозії допоможуть зберегти його вигляд. Особливо після зими варто ретельно очищати авто від реагентів, які руйнують лакофарбове покриття.

Зношені свічки запалювання призводять до пропусків у запаленні. Незгоріле паливо вимиває масляну плівку, пришвидшуючи знос циліндрів, а залишки суміші згорають у вихлопній системі, пошкоджуючи каталізатор, підсумував експерт.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Поради

Останні записи

Як правильно користуватися режимом N на АКПП

Багато водіїв знають, що режим N - нейтраль в автоматичній коробці передач - призначений для…

20.11.2025

BMW представила оновлений iX3 2026 із рекордною автономністю для електрокросоверів

BMW представила оновлений iX3 2026, який має всі шанси змінити розстановку сил у сегменті електрокросоверів.…

20.11.2025

Що загрожує власникам прострочених “євроблях” під час воєнного стану

Попри воєнний стан, питання штрафів для власників авто на іноземній реєстрації залишається актуальним. Тисячі водіїв…

20.11.2025

В Україні загострюється дефіцит дизелю: ціни можуть зрости ще на 2–3 грн

В Україні загострилася ситуація з дизельним пальним, і ціни можуть зрости. Про це попереджає директор…

20.11.2025

Названо 4 звички водіїв, які сильно збільшують витрату палива

Багато водіїв скаржаться, що виробники занижують показники витрати палива. Однак часто підвищена витрата виникає через…

20.11.2025

В Україні штрафуватимуть водіїв за пасажирів без ременів

Багато українських водіїв досі вважають, що користування ременем безпеки - особистий вибір пасажира. Однак закон…

20.11.2025