Згідно з міжнародними дослідженнями, термін служби батарей електромобілів складає в середньому від 15 до 20 років. Щороку акумулятори втрачають не більше 2% своєї початкової ємності, а при дбайливому використанні цей показник може бути ще нижчим. Нові моделі електромобілів вже не мають проблем зі значним зниженням пробігу на одному заряді. Якщо раніше втрата 20% ємності робила поїздки за межі міста проблематичними, то сьогодні таке зниження майже не впливає на практичну експлуатацію.
Це стало можливим завдяки розвитку технологій. Виробники впроваджують системи рідинного охолодження, інтелектуальні схеми заряджання та захисту, а також радять тримати рівень заряду в оптимальних межах. Деякі електрокари мають функцію підігріву батареї перед швидкісною зарядкою у холодну пору року.
Усе це сприяє зменшенню зносу. До того ж, хімічні склади акумуляторів відрізняються за витривалістю до різних умов експлуатації, а власники вже вміють підлаштовувати свої звички під особливості конкретної моделі. За останні десять років частка відмов тягових батарей залишалася на рівні не більше 0,5%.
Porsche змінила свої плани щодо електромобілів: ринок виявився менш перспективним, ніж компанія очікувала. Раніше Porsche…
Все більше автомобілів в Україні імпортують зі США, і жовтневі статистичні дані це чітко підтверджують.…
Renault готує до продажу нове покоління електричного Twingo 2026. Компанія запустила спеціальну серію одразу після…
Система Start/Stop дійсно допомагає економити пальне в заторах, але взимку її краще вимикати. Досвідчені мотористи…
Toyota у травні представила нове покоління кросовера RAV4, який отримав помітно оновлений зовнішній вигляд і…
В ЄС знову обговорюють заборону продажу нових автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння (ДВЗ) з 2035…
Leave a Comment