Згідно з міжнародними дослідженнями, термін служби батарей електромобілів складає в середньому від 15 до 20 років. Щороку акумулятори втрачають не більше 2% своєї початкової ємності, а при дбайливому використанні цей показник може бути ще нижчим. Нові моделі електромобілів вже не мають проблем зі значним зниженням пробігу на одному заряді. Якщо раніше втрата 20% ємності робила поїздки за межі міста проблематичними, то сьогодні таке зниження майже не впливає на практичну експлуатацію.
Це стало можливим завдяки розвитку технологій. Виробники впроваджують системи рідинного охолодження, інтелектуальні схеми заряджання та захисту, а також радять тримати рівень заряду в оптимальних межах. Деякі електрокари мають функцію підігріву батареї перед швидкісною зарядкою у холодну пору року.
Усе це сприяє зменшенню зносу. До того ж, хімічні склади акумуляторів відрізняються за витривалістю до різних умов експлуатації, а власники вже вміють підлаштовувати свої звички під особливості конкретної моделі. За останні десять років частка відмов тягових батарей залишалася на рівні не більше 0,5%.
Гальмування двигуном - це техніка уповільнення автомобіля без активного використання гальм, що дозволяє економити паливо,…
Покупка бензинового кросовера здається безпечною інвестицією, але не всі моделі однаково надійні. Деякі автомобілі, привабливі…
У повсякденному житті водії часто стикаються з неправомірними діями поліції, і найнадійніший спосіб захистити свої…
Навіть досвідчені водії часом порушують правила дорожнього руху, іноді навіть не усвідомлюючи цього. Найнебезпечніші звички…
Багато водіїв впевнені, що керують автомобілем правильно: вони заправляються на перевірених АЗС, слідкують за рівнем…
Кросовер Dacia Duster нового покоління дебютував наприкінці 2023 року і виявився не менш популярним, ніж…
Leave a Comment