Згідно з міжнародними дослідженнями, термін служби батарей електромобілів складає в середньому від 15 до 20 років. Щороку акумулятори втрачають не більше 2% своєї початкової ємності, а при дбайливому використанні цей показник може бути ще нижчим. Нові моделі електромобілів вже не мають проблем зі значним зниженням пробігу на одному заряді. Якщо раніше втрата 20% ємності робила поїздки за межі міста проблематичними, то сьогодні таке зниження майже не впливає на практичну експлуатацію.
Це стало можливим завдяки розвитку технологій. Виробники впроваджують системи рідинного охолодження, інтелектуальні схеми заряджання та захисту, а також радять тримати рівень заряду в оптимальних межах. Деякі електрокари мають функцію підігріву батареї перед швидкісною зарядкою у холодну пору року.
Усе це сприяє зменшенню зносу. До того ж, хімічні склади акумуляторів відрізняються за витривалістю до різних умов експлуатації, а власники вже вміють підлаштовувати свої звички під особливості конкретної моделі. За останні десять років частка відмов тягових батарей залишалася на рівні не більше 0,5%.
Перед тим, як настануть морози й зима остаточно вступить у свої права, варто виконати кілька…
Щодня на дорогах України виникають суперечки між водіями та пішоходами, адже багато людей помилково вважають,…
Низькі температури суттєво збільшують навантаження на будь-який автомобіль, і найбільше від холоду страждає акумулятор. При…
Навколо нового компактного позашляховика Toyota Land Cruiser FJ ажіотаж не вщухає. Модель виявилася помітно більшою…
Сучасні автомобілі дедалі рідше "доживають" до умовного пенсійного віку - і справа не лише в…
Актуальне покоління Mercedes-Benz E-Class (W214) дебютувало у 2023 році. Наразі ця модель очікує оновлення, а…
Leave a Comment