Згідно з міжнародними дослідженнями, термін служби батарей електромобілів складає в середньому від 15 до 20 років. Щороку акумулятори втрачають не більше 2% своєї початкової ємності, а при дбайливому використанні цей показник може бути ще нижчим. Нові моделі електромобілів вже не мають проблем зі значним зниженням пробігу на одному заряді. Якщо раніше втрата 20% ємності робила поїздки за межі міста проблематичними, то сьогодні таке зниження майже не впливає на практичну експлуатацію.
Це стало можливим завдяки розвитку технологій. Виробники впроваджують системи рідинного охолодження, інтелектуальні схеми заряджання та захисту, а також радять тримати рівень заряду в оптимальних межах. Деякі електрокари мають функцію підігріву батареї перед швидкісною зарядкою у холодну пору року.
Усе це сприяє зменшенню зносу. До того ж, хімічні склади акумуляторів відрізняються за витривалістю до різних умов експлуатації, а власники вже вміють підлаштовувати свої звички під особливості конкретної моделі. За останні десять років частка відмов тягових батарей залишалася на рівні не більше 0,5%.
В Україні перевищення швидкості залишається одним із найпоширеніших порушень правил дорожнього руху, за яке передбачено…
На автомобільному фестивалі в Гудвуді Honda показала свій новий концепт - компактний електромобіль Honda Sports…
Водії часто стикаються з проблемою, коли замість прохолодного повітря з дефлекторів починає дути тепле. За…
Mazda офіційно представила оновлений кросовер CX-5 2026 модельного року. На ринок він вийде на початку…
У червні 2025 року український автопарк поповнився понад 2,4 тисячі гібридних легкових автомобілів (HEV та…
Обмеження швидкості, яке встановлюється дорожнім знаком, часто викликає у водіїв багато запитань, особливо якщо поряд…
Leave a Comment