Згідно з міжнародними дослідженнями, термін служби батарей електромобілів складає в середньому від 15 до 20 років. Щороку акумулятори втрачають не більше 2% своєї початкової ємності, а при дбайливому використанні цей показник може бути ще нижчим. Нові моделі електромобілів вже не мають проблем зі значним зниженням пробігу на одному заряді. Якщо раніше втрата 20% ємності робила поїздки за межі міста проблематичними, то сьогодні таке зниження майже не впливає на практичну експлуатацію.
Це стало можливим завдяки розвитку технологій. Виробники впроваджують системи рідинного охолодження, інтелектуальні схеми заряджання та захисту, а також радять тримати рівень заряду в оптимальних межах. Деякі електрокари мають функцію підігріву батареї перед швидкісною зарядкою у холодну пору року.
Усе це сприяє зменшенню зносу. До того ж, хімічні склади акумуляторів відрізняються за витривалістю до різних умов експлуатації, а власники вже вміють підлаштовувати свої звички під особливості конкретної моделі. За останні десять років частка відмов тягових батарей залишалася на рівні не більше 0,5%.
З настанням осені на дорогах значно зростає ризик аварій через зміну погодних умов. У цей…
Сучасний автомобільний ринок розвивається настільки швидко, що власник ще не встигає освоїти одну систему, як…
Компанія Tesla представила оновлення для своїх середньорозмірних електромобілів Model 3 та Model Y, завдяки якому…
Для контролю якості послуг шиномонтажу зручно, коли клієнт може перебувати поруч і спостерігати за роботою…
Найкращі сімейні SUV у 2025 році охоплюють різні категорії та типи приводу, щоб задовольнити потреби…
Компактний кросовер Nissan Juke поточного покоління виявився найпроблемнішим автомобілем на ринку Великобританії. Такі результати показало…
Leave a Comment