Автомеханік перерахував 10 найдорожчих поломок, які знецінюють авто

Час читання: < 1 хв.
0
Автомеханік перерахував 10 найдорожчих поломок, які знецінюють авто

Капітальний ремонт часто вдаряє по гаманцю і значно знижує вартість автомобіля на вторинному ринку. Особливо це стосується заміни батарей гібридів, двигунів і коробок передач. Наприклад, заміна тягової батареї може коштувати понад пів мільйона гривень, а через це при продажу машина втратить до 400 тисяч у ціні. Капітальний ремонт двигуна рідко обходиться дешевше 50 тисяч, при цьому втрата вартості авто може сягати 45%.

Складні автоматичні коробки передач, пневматична підвіска, блоки безпеки, турбіни та системи ADAS – це не тільки дорогі у обслуговуванні вузли, а й фактори, що знижують привабливість автомобіля на ринку. Наприклад, ремонт автоматичної коробки (приблизно 50 тис.) або класичної трансмісії (до 70 тис.) може призвести до втрати до 30-35% вартості.

Інвертор гібридного автомобіля коштує близько 100 тисяч гривень, пневмопідвіска – 60 тисяч, а заміна подушок безпеки – 5 тисяч. Якщо подушки спрацювали, ціна машини при перепродажі падає приблизно на півмільйона гривень. Турбіна і прокладка ГБЦ обійдуться приблизно в 30 тисяч, а ремонт підвіски – близько 120 тисяч, що призводить до зниження вартості на 10-12%. Системи ADAS після ДТП можуть коштувати стільки ж, скільки ремонт коробки чи підвіски, але перед аварією їх рідко перевіряють.

Реклама

Експерти радять, що іноді вигідніше продати машину “як є”, ніж вкладати великі гроші в ремонт. Тому при купівлі авто з пробігом важливо звертати увагу не лише на кузов і пробіг, а й на історію технічного обслуговування. Обов’язково перевіряйте, чи не замінювалися батареї, коробки передач і подушки безпеки – це допоможе уникнути неприємних сюрпризів.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!