Напередодні світової прем’єри нового Hyundai Ioniq 6 N 2026 року, яка відбудеться 10 липня на Фестивалі швидкості в Гудвуді, південнокорейський виробник розкрив перші подробиці про технічну “начинку” моделі. Судячи з наданої інформації, компанія приділила особливу увагу вдосконаленню керованості, залученості водія та аеродинаміці.
Використовуючи низький профіль седана, Ioniq 6 N вирізняється повністю переробленою геометрією підвіски, розробленою для чудового зворотного зв’язку і контролю для водія. Знижений центр крену підвищує стійкість і значно знижує нахил кузова при різких поворотах. Також виробник збільшив кут нахилу осі повороту. Це ключове регулювання покращує зворотний зв’язок рульового управління, відчуття центру та самоцентровану поведінку автомобіля.
У Ioniq 6 N вперше з’являться нові амортизатори з електронним керуванням і датчиком ходу. Вони обіцяють вишуканий баланс між повсякденним комфортом і точною керованістю, готовою до перегонів. На новий рівень вийшли й захопливі відчуття від водіння. Це стало можливо завдяки ключовим оновленням програмного та апаратного забезпечення.
Так, в оснащення автомобіля входить модернізована система N e-shift. Популярна технологія імітації перемикання передач тепер доступна в усіх режимах руху і вирізняється новими близькими передавальними відношеннями, натхненними автоспортом. Ще йому дісталася функція N Ambient Shift Light. Це нова візуальна система, яка наочно показує точні моменти перемикання передач, допомагаючи водієві домогтися оптимальної продуктивності.
Багато водіїв вважають, що на рівній площині можна обійтися без ручника, обмежившись режимом Park у…
Оновлений план Єврокомісії щодо скорочення автомобільних викидів до 2035 року загалом отримав позитивну реакцію ринку,…
Повний привід давно сприймається багатьма водіями як синонім безпеки взимку. Значок 4x4 на кузові створює…
Трирядні SUV давно стали альтернативою мінівенам для тих, кому потрібно 6-8 місць, але хочеться кросоверного…
Реальні далекі поїздки на електромобілі залежать не лише від ємності батареї, а й від швидкості…
Багато водіїв думають, що тиск, зазначений на боковині шини, - це норма, але це максимум,…
Leave a Comment