Porsche представив повнопривідні версії 911 Carrera S – тепер система 4S доступна відразу для трьох типів кузова: купе, кабріолет і Targa. Усі моделі оснащені 3,0-літровим опозитним бітурбодвигуном потужністю 473 к.с., що працює в парі з 8-ступеневою роботизованою коробкою передач PDK. Розгін до 97 км/год займає ті самі 3,1 секунди, що й у задньопривідної модифікації.
Нові 911 4S комплектуються спортивною вихлопною системою, потужнішими гальмами від попереднього GTS, адаптивними амортизаторами та системою векторизації крутного моменту. Стандартно авто отримує 20-дюймові колеса спереду та 21-дюймові ззаду. За бажанням доступні карбон-керамічні гальма.
Хоча класичному 911 повний привід формально не обов’язковий, у кліматі з частими дощами чи снігом він стає важливою перевагою – особливо для тих, хто планує експлуатувати спорткар цілий рік у різних погодних умовах.
Офіційні ціни поки що не оприлюднені, але очікується, що вартість купе стартуватиме від 155 000 доларів, кабріолет – від 165 000 доларів, а Targa – близько 170 000 доларів.
Початок продажів у США запланований на кінець року, що робить 911 ще більш універсальним спорткаром для щоденних поїздок у будь-яку погоду.
Німецький автовиробник вирішив не відставати від Tesla та представив нову, більш доступну версію електричного Mercedes-Benz…
Як доглядати автомобіль під час простою - питання, яке хвилювало водіїв у всі часи. Раніше…
Глава Peugeot пояснив, що повільні продажі електромобілів у компанії пов'язані з високою популярністю бренду в…
Компанія Land Rover розширює лінійку Defender, готуючи абсолютно нову модель - компактний електричний позашляховик, який…
Ferrari оголосила плани випустити 20 нових моделей до 2030 року, включаючи перший електромобіль Elettrica та…
На початку листопада на китайському ринку відбудеться прем’єра BMW M3 2025 Travel Edition – універсала,…
Leave a Comment