Porsche представив повнопривідні версії 911 Carrera S – тепер система 4S доступна відразу для трьох типів кузова: купе, кабріолет і Targa. Усі моделі оснащені 3,0-літровим опозитним бітурбодвигуном потужністю 473 к.с., що працює в парі з 8-ступеневою роботизованою коробкою передач PDK. Розгін до 97 км/год займає ті самі 3,1 секунди, що й у задньопривідної модифікації.
Нові 911 4S комплектуються спортивною вихлопною системою, потужнішими гальмами від попереднього GTS, адаптивними амортизаторами та системою векторизації крутного моменту. Стандартно авто отримує 20-дюймові колеса спереду та 21-дюймові ззаду. За бажанням доступні карбон-керамічні гальма.
Хоча класичному 911 повний привід формально не обов’язковий, у кліматі з частими дощами чи снігом він стає важливою перевагою – особливо для тих, хто планує експлуатувати спорткар цілий рік у різних погодних умовах.
Офіційні ціни поки що не оприлюднені, але очікується, що вартість купе стартуватиме від 155 000 доларів, кабріолет – від 165 000 доларів, а Targa – близько 170 000 доларів.
Початок продажів у США запланований на кінець року, що робить 911 ще більш універсальним спорткаром для щоденних поїздок у будь-яку погоду.
Реальні далекі поїздки на електромобілі залежать не лише від ємності батареї, а й від швидкості…
Багато водіїв думають, що тиск, зазначений на боковині шини, - це норма, але це максимум,…
Безпека залишається одним із головних критеріїв при виборі нового автомобіля, тому рейтинги Euro NCAP щороку…
При купівлі старого автомобіля на перший план виходить надійність: мало хто хоче постійно "жити у…
"Докатка" (компактна тимчасова запаска) не є повноцінною заміною шини, а служить лише аварійним засобом для…
Вибір подарунка для автомобіліста часто перетворюється на справжній виклик. Звичайні сувеніри, як-от ароматизатори, кружки чи…
Leave a Comment