Porsche представив повнопривідні версії 911 Carrera S – тепер система 4S доступна відразу для трьох типів кузова: купе, кабріолет і Targa. Усі моделі оснащені 3,0-літровим опозитним бітурбодвигуном потужністю 473 к.с., що працює в парі з 8-ступеневою роботизованою коробкою передач PDK. Розгін до 97 км/год займає ті самі 3,1 секунди, що й у задньопривідної модифікації.
Нові 911 4S комплектуються спортивною вихлопною системою, потужнішими гальмами від попереднього GTS, адаптивними амортизаторами та системою векторизації крутного моменту. Стандартно авто отримує 20-дюймові колеса спереду та 21-дюймові ззаду. За бажанням доступні карбон-керамічні гальма.
Хоча класичному 911 повний привід формально не обов’язковий, у кліматі з частими дощами чи снігом він стає важливою перевагою – особливо для тих, хто планує експлуатувати спорткар цілий рік у різних погодних умовах.
Офіційні ціни поки що не оприлюднені, але очікується, що вартість купе стартуватиме від 155 000 доларів, кабріолет – від 165 000 доларів, а Targa – близько 170 000 доларів.
Початок продажів у США запланований на кінець року, що робить 911 ще більш універсальним спорткаром для щоденних поїздок у будь-яку погоду.
Кожен водій стикається з вибором: заправляти авто до повного баку чи тільки на певну суму.…
В Україні жваво обговорюють законопроєкт №8369, який уже внесений до Верховної Ради та передбачає запровадження…
Японська культура догляду за автомобілями справді заслуговує на увагу, адже навіть після багатьох років активної…
Сучасні автомобілі вражають технологіями, які забезпечують надійну роботу двигуна та безпечний рух. Проте навіть звичний…
У наші дні практично всі автомобілі, чи то «бюджетники», чи ТЗ преміального сегмента, мають у…
У жовтні 2023 року на виставці Japan Mobility Show компанія Toyota приголомшила шанувальників бренду, представивши…
Leave a Comment