Першою ознакою швидкого зносу механічної коробки передач є труднощі з перемиканням: важіль рухається з великим зусиллям, чути хрускіт або скрегіт, а передачі включаються нечітко.
У роботизованих коробках схожі проблеми проявляються у вигляді затримок під час переключення, ривків або “провалів” між передачами. Зазвичай це свідчить про знос зчеплення, синхронізаторів або недостатній рівень трансмісійної рідини.
Для автоматичних коробок і варіаторів типовими ознаками несправностей є ривки під час розгону, пробуксовка або затримка перед початком руху. Особливо тривожним сигналом вважається смикання автомобіля під час перемикання передач – це може вказувати на зношення фрикціонів, проблеми з гідроблоком або недостатній тиск масла в системі.
Гул, скрегіт або вібрація, що посилюються зі збільшенням швидкості, а також металевий стукіт на нейтральній передачі (для механічних коробок) можуть свідчити про знос підшипників, шестерень або нестачу мастила. Візуальним знаком проблеми є також витік трансмісійної рідини – під машиною можуть з’явитися плями червоного або коричневого кольору.
Крім того, автоексперт наголосив, що короткі поїздки на відстань менше 10-15 км можуть бути більш шкідливими для моторного масла, ніж тривала їзда по трасі. Він пояснив, що заміну моторної оливи варто планувати не за пробігом, а орієнтуючись на мотогодини роботи двигуна.
Porsche готує до виходу нове покоління свого культового спорткара 718 Cayman 2026, і, хоча до…
Коли виробник обіцяє запас ходу 600 або 700 км, насправді електромобіль проїжджає менше. Причина —…
За підсумками вересня 2025 року Tesla Model Y знову очолила рейтинг найпопулярніших нових автомобілів у…
Багатьох водіїв хвилює питання, чому подушки безпеки іноді не спрацьовують під час аварії. Суть у…
Питання переобладнання фар регулюється пунктом 31.4.7 Правил дорожнього руху, який забороняє встановлення світлових приладів, не…
Toyota, як і її конкуренти, активно рухається в бік електрифікації та поступово розширює лінійку моделей…
Leave a Comment