Поїздки на дачу давно стали для багатьох справжнім літнім ритуалом. Але навіть коротка дорога по сільських путівцях може перетворитися на серйозне випробування для автомобіля. Експерти з автосервісу нагадують: уникнути зайвих проблем просто, якщо заздалегідь знати, що варто перевірити і чого краще не робити.
Влітку система охолодження працює з підвищеним навантаженням, а радіатор часто забивається пилом і комахами під час поїздок за місто. Це знижує ефективність охолодження і загрожує перегрівом. Тому важливо час від часу перевіряти стан радіатора і дбайливо очищати його м’якою щіткою або слабким струменем води. Також не забувайте стежити за рівнем охолоджуючої рідини і показниками температури на приладовій панелі.
Чисте лобове скло – запорука безпечної поїздки, особливо в сутінках чи при зустрічному світлі. Не економте на літній рідині для омивача – краще обрати ту, що добре справляється з комахами. Крім того, всі речі в салоні мають бути надійно закріплені: навіть дрібні предмети, що лежать на полиці за сидіннями, при різкому гальмуванні можуть перетворитися на небезпечний “снаряд”.
Навіть невеликий стукіт або деренчання під час їзди – привід негайно перевірити машину. Найчастіше джерелом проблем стають ослаблені елементи, наприклад, захист картера. Якщо він відвалиться на бездоріжжі, можна серйозно пошкодити мотор або інші вузли. Тому в сезон активних поїздок варто бути особливо уважним до підвіски, кріплень і захисних деталей.
Багато хто вірить, що кросовер проїде скрізь – але без повного приводу і хорошого кліренсу навіть високий кузов не врятує на розмитій дорозі чи глибокій калюжі. Якщо є сумніви – краще зупинитися і оглянути шлях пішки, особливо якщо авто сильно завантажене. Не забувайте контролювати тиск у шинах: від цього залежить керованість та прохідність.
При їзді по купинах і ямах різкі прискорення або рух накатом можуть сильно вдарити по підвісці. Оптимально долати складні ділянки на пониженій передачі і невеликій швидкості, щоб амортизатори встигали відпрацьовувати удари. Це особливо важливо для машин з варіатором або “роботом”, які не люблять перегріву. Також не варто часто використовувати нейтральну передачу – без тяги відключаються деякі електронні помічники, і в критичній ситуації машина може не послухатися.
Навігатор не завжди знає, що на вашому маршруті може бути розмита дорога чи непролазна ґрунтовка. Якщо збираєтесь у нове місце – витратьте час, щоб перевірити шлях у супутниковому режимі, почитати відгуки або розпитати місцевих. Це допоможе уникнути неприємних сюрпризів, особливо якщо дорога пролягає далеко від основних трас.
Взимку кількість проблем під час експлуатації автомобіля значно зростає через додаткові навантаження на систему. Автомеханіки…
Американці знову влаштували шоу на колесах: електричний Cadillac Escalade IQ став головним SUV 2026 року…
Volkswagen готує до виробництва доступний міський електромобіль ID.2all вартістю близько 25 000 євро. До нього…
Штрафи за стоянку в заборонених місцях часто скасовують у судах, бо багато постанов складаються з…
Mercedes-AMG, раніше відомий потужними V8 і V12, активно переходить до електрики. Після експериментів з EQE…
Нова програма Green NCAP перевірила три електромобілі - Dacia Spring, Hyundai Inster та VW ID.4…
Leave a Comment