Авто

Найпопулярніші Renault в Україні: які моделі найчастіше виходять з ладу

Share

Щомісяця до України завозять приблизно 20 000 вживаних автомобілів, переважно з Європи. Серед цих популярних моделей є і такі, які часто відзначаються численними технічними проблемами. Про це свідчить новий рейтинг надійності TÜV-Report 2025, складений німецькою організацією технічного нагляду на основі результатів щорічних техоглядів.

Згідно з TÜV-Report, до списку найменш надійних моделей потрапили, насамперед, автомобілі марок Dacia та Renault, які дуже популярні в Україні. Крім того, у рейтингу також присутні деякі моделі Ford, Tesla, BMW, Opel і Volkswagen. Особливу увагу експерти приділили трьом популярним моделям Renault, які через велику кількість дефектів отримали найбільше негативних відгуків.

Renault Twingo (2007-2014) – це один із найдоступніших автомобілів у своєму сегменті, ціни на який у Німеччині починаються від 1250 євро. Однак друге покоління Twingo вважається найбільш проблемним: за даними TÜV, майже кожен другий такий автомобіль не проходить техогляд через витік оливи через негерметичність двигуна або трансмісії. Вартість ремонту в таких випадках часто перевищує ціну самого авто. Також типові проблеми включають зношені амортизатори, несправності підвіски та загальний знос ходової частини.

Renault Clio (2005-2014) третього покоління приваблює симпатичним дизайном і ціною від 1800 євро, але ця модель регулярно потрапляє до списків найбільш ненадійних авто. Серед частих поломок – збої в рульовому управлінні, зношені амортизатори та пружини, корозія, несправності гальмівної системи, зокрема стоянкового гальма, а також проблеми із задніми ліхтарями. Експерти радять перед покупкою такого автомобіля провести ретельну технічну перевірку.

Renault Megane (2008-2016), популярна в Україні модель із привабливим дизайном і ціною від 2700 євро, за оцінками TÜV, має підвищену кількість дефектів у шасі – ситуація нетипова для компактного авто. Це свідчить про швидкий знос підвіски, рульового механізму та інших компонентів ходової частини.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Renault

Останні записи

Skoda представить електричну Octavia і класичні версії з ДВЗ у 2027 році

Дебют електричної Skoda Octavia 2027 модельного року відбудеться вже досить скоро. Однак, як стало відомо,…

26.06.2025

Вперше Bentley Mulliner випустив авто в рожевому кольорі

У міру збільшення виробничих потужностей Bentley збільшується ймовірність того, що її клієнти їздитимуть на однакових…

26.06.2025

Топ-7 доступних кросоверів із мінімальними витратами на утримання

Кросовери сьогодні дуже популярні в Україні, проте їхня ціна часто стає викликом для покупців. Саме…

26.06.2025

Заряджання електромобілів стало дорожчим за заправку бензином чи газом

У Німеччині вартість зарядки електромобілів наразі перевищує ціну бензину та дизельного палива, що може уповільнити…

26.06.2025

Чи обов’язково використовувати ручне гальмо під час зупинки

У правилах дорожнього руху прямо не прописано обов'язкове використання ручного гальма під час зупинки автомобіля.…

26.06.2025

Як і коли використовувати режим N в АКПП або варіаторі

Будь-який автомобіль з автоматичною трансмісією - чи то робот, АКПП або варіатор - окрім стандартних…

26.06.2025