Фахівець звернув увагу на те, що замість класичного “автомата” у Ford Focus III використовують роботизовану коробку передач Powershift з двома зчепленнями. Одним із слабких місць цієї трансмісії є сальник первинного вала – він доволі швидко починає протікати. Через це в оливу потрапляє бруд, що прискорює зношення вилок зчеплення.
Найпоширенішим двигуном у цій моделі став 1,6-літровий бензиновий мотор потужністю 125 к.с. Його вразливе місце – прокладка клапанної кришки, яка з часом починає підтікати.
Що стосується ходової частини, то проблеми зазвичай з’являються після 100 тисяч кілометрів пробігу. Найчастіше це зношені сайлент-блоки передніх важелів. Також чимало власників скаржаться на стукіт у рульовій рейці з електропідсилювачем.
Реклама