Як правильно запускати двигун на старих і нових автомобілях

Час читання: 2 хв.
0
Як правильно запускати двигун на старих і нових автомобілях

У користуванні в українців, як і раніше, є іномарки з великим пробігом і старі вітчизняні автомобілі. При цьому запуск двигуна на таких машинах рекомендують робити дещо іншим чином, як порівняти з сучасними моделями. Експерти рекомендували робити паузу після ввімкнення запалювання у 2-3 секунди. За їхніми словами, такий підхід сприятливо впливає на ДВЗ, продовжуючи його термін служби.

Такий самий досвід бувалі автомобілісти намагаються передати і молоді. Однак не всі розуміють, з чим пов’язаний цей підхід. На ділі невелика пауза перед пуском ДВЗ потрібна для ввімкнення бензонасоса, який проганяє пальне по системі. Таким чином, створюється потрібний тиск і двигун запускається легше. Особливо актуальний цей підхід у холодну пору року, коли у старого мотора з солідним пробігом дійсно можуть спостерігатися труднощі з пуском. Те саме можна сказати і про тривалий простій ТЗ, коли в паливній системі може накопичитися повітря.

Чи потрібно переймати такий підхід власникам сучасних автомобілів? Насправді, в цьому вже немає необхідності, оскільки сучасні бензонасоси працюють трохи за іншим принципом. Крім того, тут паливна система повністю герметична, а потрібний тиск зберігається на постійній основі, навіть якщо машина довгий час перебуває в простої. Єдиний момент, коли пауза дійсно може знадобитися, – це зняття акумуляторної батареї або повний розряд АКБ через дуже довгий простій транспортного засобу.

Реклама

Тут вже насправді потрібно буде дочекатися моменту, коли відбудеться прокачування палива до двигуна і почнеться впорскування. В інших ситуаціях робити паузу немає особливого сенсу, та й загалом це вже складно здійснити, адже на сучасних ТЗ для пуску силового агрегату передбачена кнопка, а не звичний ключ запалювання. Тут уже електроніка бере всі необхідні функції на себе. Останнє, на що хотілося б звернути увагу, – це регулярні проблеми із запуском двигуна. Якщо вони спостерігаються, то краще негайно звернутися в сервіс до фахівця.

Також хотілося згадати про ще один лайфхак від бувалих автолюбителів, які часто перед пуском ДВЗ у холодну пору року насамперед вмикають ближнє світло фар. Такий підхід дає змогу дати навантаження на акумулятор і пробудити його, щоб також полегшити запуск мотора. Потрібно лише розуміти, що фари вмикаються на кілька секунд, поки йде прокачування палива. Після зайві споживачі електричної енергії слід відключити, оскільки на АКБ під час роботи стартера і так лягає дуже велике навантаження.

Що стосується реальних проблем з пуском ДВЗ, коли стартер доводиться крутити по 10-15 секунд і належного результату не відбувається, то проблему слід шукати не тільки в системі подачі палива. Не виключено, що в машині є несправності в частині запалювання. До слова, на старих автомобілях під час активації запалювання завжди можна чути характерне дзижчання. Так працює паливний насос, який накачує пальне, створюючи необхідний тиск. Відраховувати паузу можна якраз за його роботою, коли відбувається зупинка.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!