Авто

Топ-5 найкращих дизельних двигунів для кросоверів у 2025 році

Попри стрімке зростання популярності електромобілів, дизельні двигуни залишаються затребуваними серед власників кросоверів. Їх цінують за потужність, високий крутний момент і паливну економічність. Особливо актуальні такі мотори для тих, хто часто долає великі відстані, перевозить причепи або потребує великого запасу ходу на одному баку.

При виборі дизельного кросовера у 2025 році варто звертати увагу на агрегати з доведеною надійністю, які забезпечать стабільну роботу, ефективну тягу та помірні витрати на обслуговування. Особливу увагу рекомендується приділяти стану систем EGR і сажового фільтра — це критично важливі компоненти для дизельних моторів.

Ось п’ять кращих дизельних двигунів, які використовують у сучасних кросоверах, відомих своєю довговічністю та продуктивністю:

BMW 3.0d (B57)
Встановлюється у BMW X3, X5 і X7. Потужність — від 265 до 340 к.с., максимальний крутний момент — до 700 Н·м. Це рядна «шістка» з м’яким гібридним модулем (48В), що забезпечує плавність роботи та економію палива — до 7 л на 100 км. Ресурс двигуна перевищує 500 000 км, що робить його одним із найкращих у преміум-сегменті.

Mercedes-Benz 2.0 OM654
Універсальний і економний мотор, що встановлюють на GLC, GLE та GLB. Потужність — 150–265 к.с., крутний момент — від 400 до 550 Н·м. Завдяки алюмінієвому блоку та турбіні з регульованою геометрією він працює тихо та витрачає до 5,5 л пального на 100 км. Надійний ланцюг ГРМ забезпечує тривалий термін служби.

Mazda 2.2 SkyActiv-D
Застосовується у Mazda CX-5 та CX-60. Потужність — 150–200 к.с., крутний момент — до 450 Н·м. Мотор характеризується низьким ступенем стиснення та технологією роботи, що знижує вібрації та шум. Відмінно підходить для довгих поїздок завдяки надійності.

Toyota 2.8 D-4D
Встановлюється на Toyota Land Cruiser Prado, Fortuner і Hilux. Потужність — до 204 к.с., крутний момент — 500 Н·м. Відомий своєю високою витривалістю, простотою обслуговування та розрахунком на пробіг до 700 000 км. Ідеальний для важких умов і бездоріжжя.

Volkswagen 2.0 TDI (EA288 Evo)
Поширений дизельний агрегат у Volkswagen Tiguan, Audi Q5 та Skoda Kodiaq. Потужність — 150–200 к.с., крутний момент — до 400 Н·м. Оснащений сучасною системою впорскування палива та відповідає європейським екологічним стандартам. Витрати пального — 4,5–6 л на 100 км. Відомий надійністю навіть після 300 000 км пробігу, має хороше співвідношення ціни і якості.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Провідні автовиробники масово відкликають авто через проблеми з двигунами

Цього року багато автовиробників зіткнулися з проблемами в роботі двигунів. За даними Autonews, найбільше скарг…

19.12.2025

Китайські бренди нарощують продажі гібридів у Європі

Європейський авторинок швидко рухається у бік електрифікації. Продажі електромобілів і плагін-гібридів зростають, хоча машини з…

19.12.2025

Як електроніка може зробити авто некерованим узимку

Керувати сучасними "розумними" автомобілями взимку часто складніше, ніж простішими моделями. Причина - велика кількість електронних…

19.12.2025

Автоексперт назвав головну причину зимових ДТП

Багато водіїв помилково вважають, що зимові аварії трапляються лише через ожеледицю або сніг. Насправді головна…

19.12.2025

Компактні електрокари до 15 000 євро: нові правила ЄС

Європейські автомобілі дорожчають через суворі технічні регламенти, проте в ЄС для виробників передбачили стимул, завдяки…

19.12.2025

Volkswagen закриває завод у Німеччині вперше за 88 років

Німецький автоконцерн Volkswagen закриває свій автомобільний завод у Дрездені, що сталося вперше за 88 років…

19.12.2025