Авто

Volkswagen презентував автономне таксі для ринків Європи та США

Share

Компанія Volkswagen та її суббренд MOIA, що спеціалізується на новій мобільності, представили серійну версію повністю електричного та частково автономного мінівена ID. Buzz AD, який кинув виклик розрекламованому Tesla Robotaxi.

Цей автомобіль став результатом кількох років розробок і знаменує собою важливий крок у розвитку безпілотних технологій як у Європі, так і в США. На відміну від Tesla, Volkswagen робить ставку на корпоративних клієнтів, а не на масового споживача.

ID. Buzz AD побудований на базі популярного електричного фургона, але з низкою ключових змін. У нього подовжена колісна база, збільшений дах і модернізований інтер’єр, орієнтований на пасажирські перевезення. У салоні чотири посадкових місця, дерев’яні підлоги, великі поручні і кнопки екстреного виклику. Примітно, що всередині все ще збереглося водійське крісло з прикритим чохлом рульовим колесом. У перший час тут може сидіти інженер-випробувач, але за його відсутності сидіння можна скласти.

Справжньою “родзинкою” новинки стала система автономного управління. Мінівен оснащений 27 датчиками: 13 камерами, 9 LiDAR-сенсорами і 5 радарами, що забезпечують 360-градусне покриття і надмірність даних. За обробку інформації відповідає платформа Mobileye, доповнена фірмовою системою AD MaaS Ecosystem Platform. Це дає змогу автомобілю сприймати навколишнє середовище в реальному часі та ухвалювати рішення на основі ШІ. Як підкреслили в MOIA, такий підхід забезпечує комфорт і безпеку пасажирів навіть у щільному міському потоці.

Впровадження автономних мінівенів Volkswagen планує почати у 2026 році, щойно отримає необхідні схвалення регуляторів. За словами глави концерну Олівера Блюме, це стане важливим етапом на шляху до лідерства компанії в галузі технологій майбутнього. Автомобіль уже пропонують як частину комплексного рішення для міських адміністрацій, служб каршерінгу та логістичних компаній.

Пакет включає самі мінівени, систему управління парком і цифрову платформу для бронювання. Таким чином, Volkswagen робить ставку не на особисті автомобілі, а на масштабоване майбутнє міської мобільності – де машини їздять самі, а люди задовольняються роллю пасажирів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Volkswagen

Останні записи

Потужний Volkswagen ID.2 вперше помітили під час тестів

Volkswagen вирішив зайняти своє місце в сегменті компактних спорткарів, де вже представлений Polo GTI. Німецька…

19.06.2025

Зношені шини й запаска: коли водієві реально загрожує штраф

У червні 2025 року в українських медіа з'явилися повідомлення, що патрульна поліція почала масово штрафувати…

19.06.2025

Автомеханік назвав 5 причин, чому МКПП набагато вигідніша за автомат

Дискусії про переваги "механіки" чи "автомата" не вщухають вже десятиліттями. Вибір трансмісії часто залежить від…

19.06.2025

Які гідравлічні компоненти найчастіше потребують сервісного втручання?

Гідравліка є невід'ємною частиною багатьох машин і пристроїв, що використовуються в різних галузях промисловості, будівництва…

19.06.2025

Tesla визнає падіння попиту на свої електрокари

Занедбаний торговий центр поступово заповнюється автомобілями Tesla, що викликає питання про рівень попиту на них.…

18.06.2025

Названо 5 найкращих компактних кросоверів 2025 року за версією What Car

Компактні кросовери залишаються одними з найпопулярніших автомобілів в Україні - як на ринку нових авто,…

18.06.2025