Авто

Volkswagen презентував автономне таксі для ринків Європи та США

Компанія Volkswagen та її суббренд MOIA, що спеціалізується на новій мобільності, представили серійну версію повністю електричного та частково автономного мінівена ID. Buzz AD, який кинув виклик розрекламованому Tesla Robotaxi.

Цей автомобіль став результатом кількох років розробок і знаменує собою важливий крок у розвитку безпілотних технологій як у Європі, так і в США. На відміну від Tesla, Volkswagen робить ставку на корпоративних клієнтів, а не на масового споживача.

ID. Buzz AD побудований на базі популярного електричного фургона, але з низкою ключових змін. У нього подовжена колісна база, збільшений дах і модернізований інтер’єр, орієнтований на пасажирські перевезення. У салоні чотири посадкових місця, дерев’яні підлоги, великі поручні і кнопки екстреного виклику. Примітно, що всередині все ще збереглося водійське крісло з прикритим чохлом рульовим колесом. У перший час тут може сидіти інженер-випробувач, але за його відсутності сидіння можна скласти.

Справжньою “родзинкою” новинки стала система автономного управління. Мінівен оснащений 27 датчиками: 13 камерами, 9 LiDAR-сенсорами і 5 радарами, що забезпечують 360-градусне покриття і надмірність даних. За обробку інформації відповідає платформа Mobileye, доповнена фірмовою системою AD MaaS Ecosystem Platform. Це дає змогу автомобілю сприймати навколишнє середовище в реальному часі та ухвалювати рішення на основі ШІ. Як підкреслили в MOIA, такий підхід забезпечує комфорт і безпеку пасажирів навіть у щільному міському потоці.

Впровадження автономних мінівенів Volkswagen планує почати у 2026 році, щойно отримає необхідні схвалення регуляторів. За словами глави концерну Олівера Блюме, це стане важливим етапом на шляху до лідерства компанії в галузі технологій майбутнього. Автомобіль уже пропонують як частину комплексного рішення для міських адміністрацій, служб каршерінгу та логістичних компаній.

Пакет включає самі мінівени, систему управління парком і цифрову платформу для бронювання. Таким чином, Volkswagen робить ставку не на особисті автомобілі, а на масштабоване майбутнє міської мобільності – де машини їздять самі, а люди задовольняються роллю пасажирів.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Volkswagen

Останні записи

Porsche опублікував офіційний тизер найпотужнішого 911 Turbo S

До презентації нового Porsche 911 Turbo S 2026 залишилося всього кілька днів - офіційно її…

31.08.2025

Що не можна робити при зупинці поліцією: поради юристів

Зупинка поліцією - ситуація, знайома практично кожному водієві, яка часто викликає стрес і нервозність. Юристи…

31.08.2025

Новий Hyundai Tucson з’явився у незвичному образі

Hyundai готує наступне покоління свого компактного кросовера Tucson і, схоже, вирішила кардинально змінити його образ.…

31.08.2025

Що питати продавця вживаного авто, щоб не витратити зайві кошті

Автомобіль із пробігом завжди викликає сумніви: одна машина може прослужити ще десятки тисяч кілометрів без…

31.08.2025

Топ-5 доступних і довговічних авто на вторинному ринку

В автосалонах України дедалі частіше помітний парадокс: нові автомобілі за 600-800 тисяч гривень часто виглядають…

31.08.2025

9 популярних автомобільних міфів, які руйнують ваш автомобіль

Існує чимало порад, що передаються між водіями як народна мудрість: їх обговорюють на форумах, у…

31.08.2025