Авто

Volkswagen презентував автономне таксі для ринків Європи та США

Компанія Volkswagen та її суббренд MOIA, що спеціалізується на новій мобільності, представили серійну версію повністю електричного та частково автономного мінівена ID. Buzz AD, який кинув виклик розрекламованому Tesla Robotaxi.

Цей автомобіль став результатом кількох років розробок і знаменує собою важливий крок у розвитку безпілотних технологій як у Європі, так і в США. На відміну від Tesla, Volkswagen робить ставку на корпоративних клієнтів, а не на масового споживача.

ID. Buzz AD побудований на базі популярного електричного фургона, але з низкою ключових змін. У нього подовжена колісна база, збільшений дах і модернізований інтер’єр, орієнтований на пасажирські перевезення. У салоні чотири посадкових місця, дерев’яні підлоги, великі поручні і кнопки екстреного виклику. Примітно, що всередині все ще збереглося водійське крісло з прикритим чохлом рульовим колесом. У перший час тут може сидіти інженер-випробувач, але за його відсутності сидіння можна скласти.

Справжньою “родзинкою” новинки стала система автономного управління. Мінівен оснащений 27 датчиками: 13 камерами, 9 LiDAR-сенсорами і 5 радарами, що забезпечують 360-градусне покриття і надмірність даних. За обробку інформації відповідає платформа Mobileye, доповнена фірмовою системою AD MaaS Ecosystem Platform. Це дає змогу автомобілю сприймати навколишнє середовище в реальному часі та ухвалювати рішення на основі ШІ. Як підкреслили в MOIA, такий підхід забезпечує комфорт і безпеку пасажирів навіть у щільному міському потоці.

Впровадження автономних мінівенів Volkswagen планує почати у 2026 році, щойно отримає необхідні схвалення регуляторів. За словами глави концерну Олівера Блюме, це стане важливим етапом на шляху до лідерства компанії в галузі технологій майбутнього. Автомобіль уже пропонують як частину комплексного рішення для міських адміністрацій, служб каршерінгу та логістичних компаній.

Пакет включає самі мінівени, систему управління парком і цифрову платформу для бронювання. Таким чином, Volkswagen робить ставку не на особисті автомобілі, а на масштабоване майбутнє міської мобільності – де машини їздять самі, а люди задовольняються роллю пасажирів.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Volkswagen

Останні записи

Експерт розвіяв головний міф про гальма в автомобілі взимку

Взимку існує міф, що якщо довго не натискати на педаль, гальма "замерзнуть". Насправді це неправда…

10.12.2025

Автоексперт пояснив, як часто взимку потрібно мити машину

При зимовому митті автомобіля корисно щоразу наносити воскове покриття. Експерт пояснює, що холодна пора вимагає…

10.12.2025

Toyota зберігає лідерство на світовому авторинку у 2025 році

У 2025 році світовий авторинок демонструє зміцнення лідерів і посилення конкуренції, особливо в сегменті електромобілів.…

10.12.2025

Новий Nissan Versa 2027 помічений на дорозі (ФОТО)

Новий Nissan Versa 2027 несподівано з'явився в Мексиці під час зйомки, підтвердивши, що дебют моделі…

10.12.2025

Поліцейський пояснив, які авто зупиняють найчастіше та чому

Деякі автомобілі інспектори зупиняють частіше, ніж інші, і водії часто запитують, чи можна цього уникнути.…

10.12.2025

ЄС готує дешеві електромобілі без зайвих опцій

У ЄС можуть з'явитися недорогі електромобілі без частини обов'язкових систем безпеки. Чиновники розглядають таку ідею,…

10.12.2025