Авто

Volkswagen презентував автономне таксі для ринків Європи та США

Компанія Volkswagen та її суббренд MOIA, що спеціалізується на новій мобільності, представили серійну версію повністю електричного та частково автономного мінівена ID. Buzz AD, який кинув виклик розрекламованому Tesla Robotaxi.

Цей автомобіль став результатом кількох років розробок і знаменує собою важливий крок у розвитку безпілотних технологій як у Європі, так і в США. На відміну від Tesla, Volkswagen робить ставку на корпоративних клієнтів, а не на масового споживача.

ID. Buzz AD побудований на базі популярного електричного фургона, але з низкою ключових змін. У нього подовжена колісна база, збільшений дах і модернізований інтер’єр, орієнтований на пасажирські перевезення. У салоні чотири посадкових місця, дерев’яні підлоги, великі поручні і кнопки екстреного виклику. Примітно, що всередині все ще збереглося водійське крісло з прикритим чохлом рульовим колесом. У перший час тут може сидіти інженер-випробувач, але за його відсутності сидіння можна скласти.

Справжньою “родзинкою” новинки стала система автономного управління. Мінівен оснащений 27 датчиками: 13 камерами, 9 LiDAR-сенсорами і 5 радарами, що забезпечують 360-градусне покриття і надмірність даних. За обробку інформації відповідає платформа Mobileye, доповнена фірмовою системою AD MaaS Ecosystem Platform. Це дає змогу автомобілю сприймати навколишнє середовище в реальному часі та ухвалювати рішення на основі ШІ. Як підкреслили в MOIA, такий підхід забезпечує комфорт і безпеку пасажирів навіть у щільному міському потоці.

Впровадження автономних мінівенів Volkswagen планує почати у 2026 році, щойно отримає необхідні схвалення регуляторів. За словами глави концерну Олівера Блюме, це стане важливим етапом на шляху до лідерства компанії в галузі технологій майбутнього. Автомобіль уже пропонують як частину комплексного рішення для міських адміністрацій, служб каршерінгу та логістичних компаній.

Пакет включає самі мінівени, систему управління парком і цифрову платформу для бронювання. Таким чином, Volkswagen робить ставку не на особисті автомобілі, а на масштабоване майбутнє міської мобільності – де машини їздять самі, а люди задовольняються роллю пасажирів.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Volkswagen

Останні записи

Експерт пояснив, чому безалкогольне пиво може бути небезпечним за кермом

Експерт пояснив, що реакція на алкоголь у водіїв є індивідуальною і залежить від багатьох факторів…

21.08.2025

Прості звички водія, які можуть скоротити витрату палива вдвічі

Економія палива стає дедалі важливішою для українських водіїв. У умовах зростання цін на бензин, нестабільності…

20.08.2025

Toyota Land Cruiser готується повністю перейти на електричну тягу

Toyota Land Cruiser, який довгі роки асоціювався з потужними бензиновими та дизельними двигунами, готується повністю…

20.08.2025

Експерт розповів, як визначити машини, які довго працювали в таксі

На ринку уживаних авто в нашій країні часто трапляються машини, які тривалий час відпрацювали у…

20.08.2025

Топ-5 найнадійніших японських кросоверів та позашляховиків останніх років

Коли мова заходить про надійність, японський автопром уже давно став символом цього слова. Прості та…

20.08.2025

Tesla повертає важіль поворотників у Model 3

У 2023 році Tesla оновила електроседан Model 3, відмовившись від традиційних важелів-поворотників на користь сенсорних…

20.08.2025