У Європі вийшов пікап Ford Ranger 2025 року в новій гібридній версії, що підключається. Автомобіль оснащений системою PHEV, яка об’єднує в собі 2,3-літровий бензиновий двигун EcoBoost, електричний мотор потужністю 102 к.с. літій-іонну батарею ємністю 11,8 кВт/год. Вантажівка може проїхати до 43 км шляху на електротязі. Згідно з дослідженням Ford, саме такий кілометраж щодня долає 52% власників Ranger.
Акумулятор можна зарядити менш ніж за чотири години за допомогою однофазного зарядного пристрою на 16 ампер. Об’єднаний максимальний крутний момент електричного та бензинового двигуна становить 697 Н*м, що є найвищим показником, коли-небудь досягнутим у лінійці Ranger.
Максимальна вихідна потужність у 281 к.с. також більша, ніж у 3,0-літрового турбодизельного двигуна V6. Нова модель зберегла граничну вантажопідйомність в 1 тонну і буксирувальне зусилля в 3500 кг. Пікап оснащений функцією Pro Power Onboard. Вона забезпечує до 6,9 кВт потужності для зовнішніх пристроїв, що дає змогу використовувати машину для живлення інструментів та обладнання на робочому майданчику.
Ranger PHEV вироблятиметься на заводі в Сільвертоні в Південній Африці. До слова, торік американський пікап зайняв понад 43 відсотки частки європейського ринку. Він став найбільш продаваною вантажівкою в десяти країнах. Компанія Ford підрахувала, що німецький клієнт, який проїжджає 80 км на день і щодня заряджає електромобіль за комерційними тарифами, разом із новою моделлю зможе заощаджувати 850 євро на рік, порівнюючи з версією з 3,0-літровим турбодизельним агрегатом.