Багато водіїв упевнені, що на світлофорі потрібно перемикати автоматичну КПП у нейтраль – але експерти попереджають: така звичка може “вбити” коробку передач. Автоексперт в автоіндустрії пояснив, чому для різних типів АКПП режим “N” – це не просто кнопка, а важливий інструмент, яким потрібно користуватися з розумом.
У класичних “автоматах” з гідротрансформатором нейтраль створена насамперед для буксирування – вона скидає тиск оливи, дозволяючи тягнути машину на невеликій швидкості. Але якщо постійно смикати селектор між D і N в пробці, коробка швидко вийде з ладу. Кожне таке перемикання – зайве навантаження на механізми. З варіаторами ситуація ще серйозніша – ці коробки і так гріються під час активної їзди, а часті перемикання в нейтраль тільки посилюють проблему. А ось роботизовані коробки, навпаки, люблять нейтральний режим – він знімає навантаження зі зчеплення, продовжуючи життя механізмам. По суті, для робота нейтраль – це аналог витиснутої педалі зчеплення на механіці.
Головна порада від експертів проста: якщо у вас звичайна автоматична трансмісія або варіатор – не грайтеся з нейтраллю без необхідності. А ось власникам машин з “роботом” можна сміливо використовувати цей режим у заторах – так навіть корисніше. Головне – пам’ятати: кожна коробка унікальна, і те, що добре для однієї, може бути смертельно для іншої.
Компактний кросовер Nissan Juke поточного покоління виявився найпроблемнішим автомобілем на ринку Великобританії. Такі результати показало…
Експерти називають кілька моделей серед найнадійніших дизельних автомобілів. Серед них часто фігурують Skoda Superb, BMW…
Підготовка автомобіля до зими потребує комплексного підходу і проводити її варто завчасно, адже це дозволить…
Tesla зробила несподіваний крок для азійських ринків, повернувши у нові Model 3 традиційні стебла поворотних…
У мережі з'явилися фотографії нової базової Tesla Model Y 2026, які, за чутками, ненадовго були…
Інгольштадтський автогігант Audi готується представити свій новий флагманський кросовер Q9. Раніше проект залишався засекреченим і…
Leave a Comment