Багато водіїв упевнені, що на світлофорі потрібно перемикати автоматичну КПП у нейтраль – але експерти попереджають: така звичка може “вбити” коробку передач. Автоексперт в автоіндустрії пояснив, чому для різних типів АКПП режим “N” – це не просто кнопка, а важливий інструмент, яким потрібно користуватися з розумом.
У класичних “автоматах” з гідротрансформатором нейтраль створена насамперед для буксирування – вона скидає тиск оливи, дозволяючи тягнути машину на невеликій швидкості. Але якщо постійно смикати селектор між D і N в пробці, коробка швидко вийде з ладу. Кожне таке перемикання – зайве навантаження на механізми. З варіаторами ситуація ще серйозніша – ці коробки і так гріються під час активної їзди, а часті перемикання в нейтраль тільки посилюють проблему. А ось роботизовані коробки, навпаки, люблять нейтральний режим – він знімає навантаження зі зчеплення, продовжуючи життя механізмам. По суті, для робота нейтраль – це аналог витиснутої педалі зчеплення на механіці.
Головна порада від експертів проста: якщо у вас звичайна автоматична трансмісія або варіатор – не грайтеся з нейтраллю без необхідності. А ось власникам машин з “роботом” можна сміливо використовувати цей режим у заторах – так навіть корисніше. Головне – пам’ятати: кожна коробка унікальна, і те, що добре для однієї, може бути смертельно для іншої.
Холостий хід двигуна - тема, яка викликає багато суперечок в інтернеті. Скільки можна стояти на…
За словами експерта, водії нерідко забувають перевірити стан охолоджувальної рідини перед настанням холодів. З часом…
Кросовер Hyundai Tucson залишається однією з найпопулярніших моделей корейського автовиробника, проте компанія може ризикнути з…
Взимку зростає навантаження на всі елементи автомобіля, зокрема й на акумулятор. Низькі температури значно уповільнюють…
Українські суди все частіше звертають увагу на законність дій поліції під час зупинки автомобілів. Показовим…
Компанія Nissan представила оновлення для легендарного Skyline, який досі продається в Японії як аналог знятого…
Leave a Comment