Багато водіїв упевнені, що на світлофорі потрібно перемикати автоматичну КПП у нейтраль – але експерти попереджають: така звичка може “вбити” коробку передач. Автоексперт в автоіндустрії пояснив, чому для різних типів АКПП режим “N” – це не просто кнопка, а важливий інструмент, яким потрібно користуватися з розумом.
У класичних “автоматах” з гідротрансформатором нейтраль створена насамперед для буксирування – вона скидає тиск оливи, дозволяючи тягнути машину на невеликій швидкості. Але якщо постійно смикати селектор між D і N в пробці, коробка швидко вийде з ладу. Кожне таке перемикання – зайве навантаження на механізми. З варіаторами ситуація ще серйозніша – ці коробки і так гріються під час активної їзди, а часті перемикання в нейтраль тільки посилюють проблему. А ось роботизовані коробки, навпаки, люблять нейтральний режим – він знімає навантаження зі зчеплення, продовжуючи життя механізмам. По суті, для робота нейтраль – це аналог витиснутої педалі зчеплення на механіці.
Головна порада від експертів проста: якщо у вас звичайна автоматична трансмісія або варіатор – не грайтеся з нейтраллю без необхідності. А ось власникам машин з “роботом” можна сміливо використовувати цей режим у заторах – так навіть корисніше. Головне – пам’ятати: кожна коробка унікальна, і те, що добре для однієї, може бути смертельно для іншої.
Взимку важливо швидко прогріти двигун і салон. Піч прогріває авто завдяки теплу, яке з'являється в…
Зупинка автомобіля поліцейським має відбуватися лише за законом, а не за власним бажанням інспектора. Стаття…
Toyota продовжує робити ставку на гібридні технології, хоча не відстає від китайських виробників, які вже…
Гостомельська громада передала армії п'ять нових кросоверів, куплених за кошти селищної військової адміністрації. Машини отримав…
Журналісти авторитетного автомобільного порталу What Car провели масштабне дослідження серед власників кросоверів, щоб визначити, які…
Перший повністю електричний компактний кросовер Subaru для Європи - модель Uncharted 2026 - вийде на…
Leave a Comment