Багато водіїв упевнені, що на світлофорі потрібно перемикати автоматичну КПП у нейтраль – але експерти попереджають: така звичка може “вбити” коробку передач. Автоексперт в автоіндустрії пояснив, чому для різних типів АКПП режим “N” – це не просто кнопка, а важливий інструмент, яким потрібно користуватися з розумом.
У класичних “автоматах” з гідротрансформатором нейтраль створена насамперед для буксирування – вона скидає тиск оливи, дозволяючи тягнути машину на невеликій швидкості. Але якщо постійно смикати селектор між D і N в пробці, коробка швидко вийде з ладу. Кожне таке перемикання – зайве навантаження на механізми. З варіаторами ситуація ще серйозніша – ці коробки і так гріються під час активної їзди, а часті перемикання в нейтраль тільки посилюють проблему. А ось роботизовані коробки, навпаки, люблять нейтральний режим – він знімає навантаження зі зчеплення, продовжуючи життя механізмам. По суті, для робота нейтраль – це аналог витиснутої педалі зчеплення на механіці.
Головна порада від експертів проста: якщо у вас звичайна автоматична трансмісія або варіатор – не грайтеся з нейтраллю без необхідності. А ось власникам машин з “роботом” можна сміливо використовувати цей режим у заторах – так навіть корисніше. Головне – пам’ятати: кожна коробка унікальна, і те, що добре для однієї, може бути смертельно для іншої.
Японські автомобілі традиційно вважаються символом надійності, і водії по всьому світу часто обирають їх за…
Питання сумісності бензину різних марок хвилює багатьох водіїв. Одні вважають, що змішування не несе загрози…
Сучасні автомобілі оснащені «розумними» системами, які попереджають про несправності та допомагають не прогаяти важливий момент.…
Нинішнє покоління кросовера Hyundai Tucson (NX4) з'явилося у 2020 році, а наприкінці 2023-го пройшло планове…
Новий автомобіль часто асоціюється з відмінною динамікою, ідеальною роботою двигуна та довгим ресурсом. Проте вже…
Tesla Model S тривалий час лідирувала на ринку електричних седанів після дебюту в 2012 році,…
Leave a Comment