Якщо придивитися до будь-якого сучасного кросовера або позашляховика зверху – можна помітити характерні ребра на даху. Ця особливість дизайну – не просто примха інженерів, а життєво важливий елемент конструкції.
Головна причина рифлення – посилення жорсткості кузова. У високих авто типу Toyota RAV4 або Volkswagen Tiguan площа даху значно більша, ніж у седанів, а стійки вищі. Без додаткових ребер жорсткості кузов міг би “грати” на бездоріжжі та навіть перекошуватися, що в критичних ситуаціях заважало б відчинити двері. Рифлений дах працює як додатковий силовий елемент, він розподіляє навантаження при ударах зверху, що особливо важливо для позашляховиків.
Але це ще не все – ребра на даху серйозно впливають на аеродинаміку. В аеродинамічних трубах інженери з’ясували: такі елементи знижують опір повітря на 5-7%, що економить паливо і зменшує шум у салоні. Кожне ребро ретельно прораховується. Іноді їх розташування змінюють по 10-15 разів, поки не доб’ються ідеального результату.
А ось у низьких малолітражок гладкі дахи – їхній кузов і так доволі жорсткий, а невеликі розміри дають змогу обійтися внутрішніми підсилювачами. Але для масивних кросоверів рифлення залишається обов’язковим – без нього ні про яку безпеку і комфортну їзду не могло б бути й мови. Тож наступного разу, коли будете мити машину, зверніть увагу на ці непомітні, але такі важливі ребра жорсткості.
Кожен водій стикається з вибором: заправляти авто до повного баку чи тільки на певну суму.…
В Україні жваво обговорюють законопроєкт №8369, який уже внесений до Верховної Ради та передбачає запровадження…
Японська культура догляду за автомобілями справді заслуговує на увагу, адже навіть після багатьох років активної…
Сучасні автомобілі вражають технологіями, які забезпечують надійну роботу двигуна та безпечний рух. Проте навіть звичний…
У наші дні практично всі автомобілі, чи то «бюджетники», чи ТЗ преміального сегмента, мають у…
У жовтні 2023 року на виставці Japan Mobility Show компанія Toyota приголомшила шанувальників бренду, представивши…
Leave a Comment