В умовах зростання цін чимало автовласників у Росії дедалі частіше звертаються до недорогих аналогів оригінальних запчастин, часто обираючи продукцію сумнівного походження. Експерт розповів, як неякісні запчастини впливають на ресурс ДВЗ.
Найяскравіший приклад – гальмівні колодки. Дешеві варіанти зношуються вдвічі швидше за оригінальні. Це веде не тільки до частішої заміни, а й до ризиків в екстрених ситуаціях: гальмування може виявитися недостатньо ефективним. Ще небезпечніша історія з підробленим моторним маслом. Воно часто не відповідає базовим вимогам, і двигун, що працює на такій рідині, втрачає ресурс буквально вдвічі швидше. Наслідки – капітальний ремонт або навіть заміна агрегату.
Особливу загрозу становлять свічки запалювання і ремені ГРМ. Їх поломка нерідко відбувається раптово і без попередження. У випадку зі свічками можливе руйнування електродів і пошкодження поршневої групи. А обрив ременя ГРМ у моторах з інтерференційною схемою призводить до зіткнення клапанів із поршнями. Підсумок – дорогий ремонт, нерідко порівнянний за вартістю зі встановленням контрактного двигуна. Проблема ускладнюється тим, що підробки зовні майже не відрізняються від оригіналів.
Економія на технічному обслуговуванні в теорії виглядає логічною. Але на практиці вона призводить до зниження ринкової вартості автомобіля і зростання витрат у довгостроковій перспективі. Регулярні огляди, використання якісних компонентів і обслуговування в перевірених сервісах не тільки подовжують життя автомобіля, а й роблять його більш привабливим під час продажу.
В Китаї готують фейслифтинг великого бензинового кросовера Audi Q6, який не має жодного стосунку до…
В Україні почали діяти нові норми, які передбачають відповідальність водіїв за використання автомобіля із застарілою…
Після прем'єри нового покоління кросовера RAV4 одним із майбутніх автомобілів Toyota, який має побачити світ…
Громадяни, які мають намір продати власне авто, повинні враховувати податкові зобов'язання. Розмір податків залежить від…
З початку 2025 року в Україні було проведено понад 300 тисяч практичних іспитів на водійські…
В Україні питання безпечного перевезення дітей досі залишається на другому плані, особливо якщо порівнювати з…
Leave a Comment