Авто

Audi готує оновлення великого бензинового кросовера Q6 (ФОТО)

В Китаї готують фейслифтинг великого бензинового кросовера Audi Q6, який не має жодного стосунку до електричного Q6 e-tron, що продається в Європі. Незважаючи на схожу назву, ці дві моделі створені на різних платформах і орієнтовані на зовсім різну аудиторію. Q6 e-tron побудований на модульній архітектурі PPE, спільній з Porsche Macan Electric, тоді як китайський Audi Q6 базується на подовженій версії платформи MQB Evo, розробленій концерном Volkswagen у партнерстві з SAIC. Ця платформа також використовується у моделях VW Teramont, Golf і Audi A3.

Під час інженерних тестів у Німеччині фотошпигуни помітили автомобіль у легкому камуфляжі, але вже можна розрізнити деякі зміни в екстер’єрі. Капот отримав рельєфні виштамповки у вигляді “напівмушлі”, решітка радіатора стала ширшою і має крупноячеїстий “зіркоподібний” візерунок, трохи нахилений уперед. Передній бампер отримав збільшені повітрозабірники, а оптика тепер двоярусна з LED-елементами. Крім того, кузов оснащений втопленими дверними ручками та оновленою задньою оптикою зі складнішою графікою. Всередині планується додати третій сенсорний дисплей над панеллю пасажира на додачу до цифрової приладової панелі водія та центрального монітора.

Audi Q6 дебютував у Китаї у 2022 році як великий сімейний SUV з подовженою колісною базою 2980 мм, що забезпечує багато простору для пасажирів і багажу. Попит на такі автомобілі в Китаї залишається високим, тому оновлена версія викликає великий інтерес. Щодо силових агрегатів, хоча точні характеристики поки не підтверджені, очікується, що Audi залишиться вірним 2,0-літровому турбованому чотирициліндровому двигуну EA888, який давно використовується у моделях Volkswagen і Audi. Варіант з 2,5-літровим VR6 відкладений через поступове зняття цього мотора з лінійки Teramont.

Офіційна прем’єра оновленого Audi Q6 може відбутися у другій половині 2025 року або на початку 2026-го. Продажі, як і раніше, будуть орієнтовані виключно на китайський ринок, де стабільно зберігається попит на великі преміальні бензинові позашляховики.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Audi

Останні записи

Чому сучасні авто рідко отримують «гарячу» оцинковку кузова

Під час вибору автомобіля, призначеного для складних умов експлуатації, оцинкування кузова є одним із головних…

09.11.2025

Показано рендери п’ятого покоління Nissan X-Trail

Перше покоління Nissan X-Trail дебютувало у 2000 році та швидко здобуло репутацію надійного кросовера, створеного…

09.11.2025

Штрафи до 1 700 грн і вилучення авто: що чекає водіїв без реєстрації

Після придбання або розмитнення автомобіля власник зобов'язаний зареєструвати його в установленому законом порядку. Проте багато…

09.11.2025

Toyota готує новий V8 для Land Cruiser, Sequoia, Tundra та Lexus

Toyota готує повернення класичного V8, але в абсолютно новому форматі. Якщо раніше мова йшла виключно…

09.11.2025

Audi Q5 успішно пройшла «лосиний тест» і випробування слаломом

Журналісти іспанського видання Km77 провели серію динамічних випробувань нового Audi Q5, включаючи знаменитий «лосиний тест»…

09.11.2025

Світові продажі автомобілів зросли на 5% у 2025 році: Toyota залишається лідером

За даними GlobalData Automotive, за перші дев'ять місяців 2025 року у світі було продано понад…

09.11.2025