Toyota давно зарекомендувала себе як виробник неймовірно надійних автомобілів, і значну роль у цьому відіграють її двигуни. Протягом багатьох років силові агрегати компанії демонстрували здатність долати сотні тисяч кілометрів без потреби у капітальному ремонті.
Серед найнадійніших моторів Toyota часто згадуються:
1NZ-FE – легкий і витривалий двигун, який використовувався в Prius, Yaris та Echo. Він став справжнім улюбленцем таксистів у всьому світі через здатність працювати на високих пробігах без серйозних поломок. Завдяки алюмінієвому блоку та довгому ходу поршня цей мотор вирізняється хорошим крутним моментом при невисокому навантаженні на вузли.
7M-GE – рядна “шістка”, яка встановлювалася на Supra та Cressida третього покоління. Вона стала основою для подальших легендарних моторів, зокрема 2JZ, і відома своєю витривалістю.
1MZ-FE – V6, що вирізнявся тихою та м’якою роботою, а також довговічними компонентами. Навіть при неідеальному обслуговуванні цей мотор часто долає понад 500 тисяч км.
5VZ-FE – потужний V6 на 3,4 л, що встановлювався на Toyota 4Runner і Tacoma. Має чавунний блок з високим вмістом нікелю та витримує екстремальні умови, включно з перегрівами і пробігами у кілька сотень тисяч кілометрів.
2UZ-FE – V8, створений для важких умов – пікапів і великих позашляховиків. Чавунний блок і простота конструкції роблять його практично “невбиваним”, особливо в умовах спеки, як-от у пустелях.
2AR-FE – 2,5-літрова “четвірка”, яка стала основою для Highlander, Camry та RAV4. Вона поєднує витривалість, економічність і надійність – часто долаючи понад 400 тис. км без серйозних проблем.
1GR-FE – 4,0-літровий V6, який став серцем моделей Tacoma і FJ Cruiser. Високий крутний момент на низах і ланцюговий привід ГРМ дозволяють цьому мотору працювати роками навіть у складних умовах.
22R / 22RE – класична рядна “четвірка” об’ємом 2,4 л, яку шанують фанати позашляховиків за простоту, міцність і ремонтопридатність. У 80-х і 90-х вона була серцем пікапів Toyota та легко подолала півмільйона кілометрів.
1UZ-FE – легендарний V8, розроблений для Lexus. Завдяки алюмінієвому блоку, кованим компонентам і винятковій збалансованості, він витримував пробіги понад мільйон кілометрів.
2JZ-GTE – один із найвідоміших моторів у світі тюнінгу. Цей трилітровий рядний шестициліндровий двигун із чавунним блоком і кованими поршнями не лише мав величезний запас міцності, але й легко витримував тюнінг до понад 1000 к.с., залишаючись при цьому довговічним.
Toyota, без перебільшення, створила низку легендарних моторів, які залишаються прикладом надійності у світі автомобілебудування.
У 2026 модельному році частина версій Ford Escape перейде на гібридну силову установку за замовчуванням.…
Минулої осені Dacia та Renault представили новий кросовер Bigster. Машина виявилася родичем бестселера Duster і…
З того часу, як Toyota представила зовсім нове покоління кросовера RAV4, минуло менше місяця, і…
Ринок електромобілів в Україні стрімко розвивається, і це вже стало помітно. Аналітики Інституту досліджень авторинку…
Міністерство розвитку громад і територій оголосило про початок перевірок водіїв за оновленими правилами. Для цього…
В Україні фіксують зростання випадків необґрунтованого відсторонення водіїв від керування авто за підозрою у нетверезому…
Leave a Comment