ТОП-10 двигунів Toyota, які здивували витривалістю

Час читання: 2 хв.
0
ТОП-10 двигунів Toyota, які здивували витривалістю

Toyota давно зарекомендувала себе як виробник неймовірно надійних автомобілів, і значну роль у цьому відіграють її двигуни. Протягом багатьох років силові агрегати компанії демонстрували здатність долати сотні тисяч кілометрів без потреби у капітальному ремонті.

Серед найнадійніших моторів Toyota часто згадуються:

1NZ-FE – легкий і витривалий двигун, який використовувався в Prius, Yaris та Echo. Він став справжнім улюбленцем таксистів у всьому світі через здатність працювати на високих пробігах без серйозних поломок. Завдяки алюмінієвому блоку та довгому ходу поршня цей мотор вирізняється хорошим крутним моментом при невисокому навантаженні на вузли.

Реклама

7M-GE – рядна “шістка”, яка встановлювалася на Supra та Cressida третього покоління. Вона стала основою для подальших легендарних моторів, зокрема 2JZ, і відома своєю витривалістю.

1MZ-FE – V6, що вирізнявся тихою та м’якою роботою, а також довговічними компонентами. Навіть при неідеальному обслуговуванні цей мотор часто долає понад 500 тисяч км.

5VZ-FE – потужний V6 на 3,4 л, що встановлювався на Toyota 4Runner і Tacoma. Має чавунний блок з високим вмістом нікелю та витримує екстремальні умови, включно з перегрівами і пробігами у кілька сотень тисяч кілометрів.

2UZ-FE – V8, створений для важких умов – пікапів і великих позашляховиків. Чавунний блок і простота конструкції роблять його практично “невбиваним”, особливо в умовах спеки, як-от у пустелях.

2AR-FE – 2,5-літрова “четвірка”, яка стала основою для Highlander, Camry та RAV4. Вона поєднує витривалість, економічність і надійність – часто долаючи понад 400 тис. км без серйозних проблем.

1GR-FE – 4,0-літровий V6, який став серцем моделей Tacoma і FJ Cruiser. Високий крутний момент на низах і ланцюговий привід ГРМ дозволяють цьому мотору працювати роками навіть у складних умовах.

22R / 22RE – класична рядна “четвірка” об’ємом 2,4 л, яку шанують фанати позашляховиків за простоту, міцність і ремонтопридатність. У 80-х і 90-х вона була серцем пікапів Toyota та легко подолала півмільйона кілометрів.

1UZ-FE – легендарний V8, розроблений для Lexus. Завдяки алюмінієвому блоку, кованим компонентам і винятковій збалансованості, він витримував пробіги понад мільйон кілометрів.

2JZ-GTE – один із найвідоміших моторів у світі тюнінгу. Цей трилітровий рядний шестициліндровий двигун із чавунним блоком і кованими поршнями не лише мав величезний запас міцності, але й легко витримував тюнінг до понад 1000 к.с., залишаючись при цьому довговічним.

Toyota, без перебільшення, створила низку легендарних моторів, які залишаються прикладом надійності у світі автомобілебудування.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!