Німецький автогігант BMW заслужено асоціюється з високими стандартами інженерії та потужними двигунами, які здобули статус легендарних. Проте навіть у такого авторитетного виробника траплялися серйозні прорахунки. Одним із найсуперечливіших моторів в історії BMW став дизельний двигун N47, що випускався з 2007 року.
Основною його проблемою є схильність до обриву ланцюга газорозподільного механізму (ГРМ). Ускладнює ситуацію конструктивна особливість – розташування ланцюга з тильної сторони двигуна, що робить доступ до нього надзвичайно складним і призводить до дорогого та складного ремонту. Знос ланцюга часто супроводжується характерним металевим стуком – попередженням про ризик серйозного пошкодження або навіть повного виходу двигуна з ладу. Найчастіше ця проблема спостерігається у моторів, виготовлених до 2011 року.
До того ж, N47 страждає на типові “болячки” дизельних BMW: проблеми із завихрювальними заслінками та системою рециркуляції вихлопних газів (EGR). Закоксованість або заклинювання цих елементів можуть призвести до втрати потужності та появи помилки Check Engine на панелі приладів. Хоча після модернізацій у 2011, а також у 2013-2015 роках, частину недоліків було усунуто, загальна репутація мотора залишилася негативною.
У результаті, автомобілі з двигуном N47 на вторинному ринку мають вкрай низький попит – як серед приватних покупців, так і серед автодилерів, які свідомо уникають таких машин через високий ризик затратного ремонту. Таким чином, N47 став серйозним викликом для власників і однією з найбільш суперечливих сторінок у технічній історії BMW.
Адвокат пояснює, як працює калькулятор виведення алкоголю з організму і чому він може вберегти водіїв…
Tesla призначила дату презентації наступного покоління Roadster. Генеральний директор Tesla Ілон Маск заявив на щорічних…
Минули часи, коли виробникам доводилося обирати між практичністю, комфортом і стилем під час створення кросоверів…
Багато українських водіїв і досі легковажно ставляться до страхування, сподіваючись, що проблеми омине. Особливо після…
Колишній американський автомеханік Скотті Кілмер, який після виходу на пенсію став популярним блогером на YouTube…
Післяпродажні комплекти автопілота захоплюють ринок, але експерти попереджають: без сертифікації та контролю такі системи перетворюють…
Leave a Comment