Кожен водій стикався з ситуацією, коли після поїздки в протекторі шин, особливо зимових, застряє купа дрібних камінчиків. Власник шиномонтажу розповів, що насправді являють собою ці камінці і чи варто витрачати час на їх видалення перед сезонним “перевзуванням” автомобіля. Виявилося, що здебільшого це абсолютно марне заняття – дрібні камінчики не впливають ні на балансування, ні на керованість машини.
Зимова гума спеціально розроблена з глибоким протектором і безліччю ламелей, які неминуче збирають дорожнє сміття. Це нормальний процес експлуатації, і намагатися очистити шини від кожного камінчика – все одно що боротися з вітряками. Щойно машина знову виїде на дорогу, протектор знову наповниться ними. Експерт пояснює, що якщо колеса правильно відбалансовано і зроблено грамотний розвал-сходження, то камінчики взагалі не створюють проблем.
Єдиний виняток – дійсно великі камені, які можуть застрягти в основних водовідвідних канавках. Такі краще видалити перед балансуванням. Що цікаво, дрібні камінчики в деяких випадках навіть корисні – на льоду або укоченому снігу вони працюють як додаткові “грунтозачепи”.
Головний висновок – не варто зациклюватися на каменях у протекторі. Це природний процес, який не впливає на безпеку їзди. Куди важливіше стежити за загальним станом гуми, тиском у шинах і своєчасно робити ротацію коліс.
Навіть з відносно невеликим бюджетом у 20 тис доларів на вторинному ринку можна знайти кілька…
Toyota представила новий Urban Cruiser - компактний електричний кросовер B-класу для європейського ринку. Модель не…
Практичний іспит у сервісних центрах МВС є обов'язковим для отримання посвідчення водія. Його мета -…
На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…
Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…
Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…
Leave a Comment