Кожен водій стикався з ситуацією, коли після поїздки в протекторі шин, особливо зимових, застряє купа дрібних камінчиків. Власник шиномонтажу розповів, що насправді являють собою ці камінці і чи варто витрачати час на їх видалення перед сезонним “перевзуванням” автомобіля. Виявилося, що здебільшого це абсолютно марне заняття – дрібні камінчики не впливають ні на балансування, ні на керованість машини.
Зимова гума спеціально розроблена з глибоким протектором і безліччю ламелей, які неминуче збирають дорожнє сміття. Це нормальний процес експлуатації, і намагатися очистити шини від кожного камінчика – все одно що боротися з вітряками. Щойно машина знову виїде на дорогу, протектор знову наповниться ними. Експерт пояснює, що якщо колеса правильно відбалансовано і зроблено грамотний розвал-сходження, то камінчики взагалі не створюють проблем.
Єдиний виняток – дійсно великі камені, які можуть застрягти в основних водовідвідних канавках. Такі краще видалити перед балансуванням. Що цікаво, дрібні камінчики в деяких випадках навіть корисні – на льоду або укоченому снігу вони працюють як додаткові “грунтозачепи”.
Головний висновок – не варто зациклюватися на каменях у протекторі. Це природний процес, який не впливає на безпеку їзди. Куди важливіше стежити за загальним станом гуми, тиском у шинах і своєчасно робити ротацію коліс.
Електромобілі вже міцно закріпилися на ринку, і різні бренди реагують на цю зміну по-різному. Skoda…
Renault оголосила ціни на нове покоління Clio, яке незабаром надійде в продаж у Європі. Модель…
Багато водіїв отримують штрафи за те, що не увімкнули аварійну сигналізацію під час зупинки. Поліцейські…
Зима вступила у свої права: ще вчора на асфальті блищала вода, а сьогодні під ногами…
Сучасні автомобілі часто оснащують електронними помічниками, щоб допомагати водієві та підвищувати безпеку. Але експерти попереджають:…
Цього року Toyota представила шосте покоління кросовера RAV4, але наразі у продажу в різних країнах…
Leave a Comment