Кожен водій стикався з ситуацією, коли після поїздки в протекторі шин, особливо зимових, застряє купа дрібних камінчиків. Власник шиномонтажу розповів, що насправді являють собою ці камінці і чи варто витрачати час на їх видалення перед сезонним “перевзуванням” автомобіля. Виявилося, що здебільшого це абсолютно марне заняття – дрібні камінчики не впливають ні на балансування, ні на керованість машини.
Зимова гума спеціально розроблена з глибоким протектором і безліччю ламелей, які неминуче збирають дорожнє сміття. Це нормальний процес експлуатації, і намагатися очистити шини від кожного камінчика – все одно що боротися з вітряками. Щойно машина знову виїде на дорогу, протектор знову наповниться ними. Експерт пояснює, що якщо колеса правильно відбалансовано і зроблено грамотний розвал-сходження, то камінчики взагалі не створюють проблем.
Єдиний виняток – дійсно великі камені, які можуть застрягти в основних водовідвідних канавках. Такі краще видалити перед балансуванням. Що цікаво, дрібні камінчики в деяких випадках навіть корисні – на льоду або укоченому снігу вони працюють як додаткові “грунтозачепи”.
Головний висновок – не варто зациклюватися на каменях у протекторі. Це природний процес, який не впливає на безпеку їзди. Куди важливіше стежити за загальним станом гуми, тиском у шинах і своєчасно робити ротацію коліс.
Porsche готує до виходу нове покоління свого культового спорткара 718 Cayman 2026, і, хоча до…
Коли виробник обіцяє запас ходу 600 або 700 км, насправді електромобіль проїжджає менше. Причина —…
За підсумками вересня 2025 року Tesla Model Y знову очолила рейтинг найпопулярніших нових автомобілів у…
Багатьох водіїв хвилює питання, чому подушки безпеки іноді не спрацьовують під час аварії. Суть у…
Питання переобладнання фар регулюється пунктом 31.4.7 Правил дорожнього руху, який забороняє встановлення світлових приладів, не…
Toyota, як і її конкуренти, активно рухається в бік електрифікації та поступово розширює лінійку моделей…
Leave a Comment