Компанія BMW почала випускати кросовер X5 ще у 1999 році. Актуальне покоління моделі дебютувало у 2018-му, а нещодавній фейсліфт відбувся у лютому 2023-го. Водночас продажі в Європі почали дещо знижуватися: за даними Jato Dynamics, за перші чотири місяці 2025 року реалізували 13,6 тис. X5, що на 8% менше, ніж у аналогічний період 2024-го.
Наразі баварський бренд активно працює над наступною генерацією X5, яка обіцяє чимало технічних нововведень. Серед іншого – гібридна версія з установкою типу range extender (REx). Про це повідомляє Autocar з посиланням на джерела всередині компанії.
Що відомо про новий X5 REx
За попередніми даними, нова версія отримає запас ходу близько 965 км (приблизно 600 миль), враховуючи повністю заряджену батарею та повний бак пального. Інші технічні характеристики поки тримають у секреті.
Технологія REx для BMW – не новинка. Її вже використовували у BMW i3 REx, де невеликий бензиновий двигун працював виключно як генератор для підзарядки батареї. Модель з такою системою випускали з 2013 до 2018 року.
Зміна підходу до гібридів
Цікаво, що ще минулого року CEO компанії Олівер Ципзе скептично оцінював ідею повернення до REx, називаючи її економічно недоцільною через високу вартість одночасного використання великої батареї й ДВЗ. Однак стрімке зростання популярності гібридів із великим запасом ходу – особливо в Китаї, найбільшому ринку для BMW – змусило переглянути цю позицію.
Що ще планують
Крім нового X5, гібридні силові установки типу range extender можуть з’явитися й у наступних поколіннях X3 та X7, чия прем’єра очікується у 2026 році. А дебют нової генерації X5, за попередньою інформацією, відбудеться вже в першій половині 2026 року.
Також серед прототипів вже фіксували повністю електричний варіант iX5, а також топову версію M60e xDrive з ДВЗ, що свідчить про багату моторну лінійку майбутнього флагмана SUV-лінійки BMW.