Китайські автомобілі впевнено закріплюються в українському автопарку – як серед нових, так і серед уживаних машин.
Ринок уживаних легковиків
У травні частка легкових авто китайського виробництва на внутрішньому ринку перепродажів становила 1,4%.
Найбільшим попитом у цьому сегменті користувався електричний кросовер Volkswagen ID.4 Crozz, вироблений у Китаї – за місяць перепродано 88 одиниць.
На другій позиції – Geely CK із 54 проданими авто, а третє місце зайняв компактний Chery QQ – 45 перепродажів.
Середній вік таких автомобілів – близько 9 років.
У сегменті першої реєстрації імпортованих уживаних авто китайські машини зайняли 1% від загальної кількості.
Лідером став преміальний електрокар Zeekr 001 – 34 реєстрації.
На другому місці – MG ZS (18 одиниць), на третьому – Zeekr 7X (17 авто).
Цікаво, що середній вік цих автомобілів становить лише 3 роки, що свідчить про активний імпорт відносно нових електромобілів з сучасними технологіями.
Ринок нових авто
У сегменті нових легковиків китайського виробництва активність значно вища – у квітні їхня частка досягла 14% серед усіх перших реєстрацій (тобто кожне сьоме нове авто в Україні – китайського походження).
Найбільше реєстрацій отримав гібридний або електричний кросовер BYD Song Plus – 174 одиниці.
Другу позицію посів преміальний Zeekr 001 – 62 реєстрації.
Третім став Audi Q4, зібраний у Китаї для міжнародних ринків, з результатом у 56 реєстрацій.
Загальний висновок
Аналітики відзначають: китайські автомобілі вже помітно присутні в Україні, особливо у сегменті нових авто. Хоча на вторинному ринку їх частка поки незначна, у продажах нових моделей китайська присутність зростає і дедалі частіше фігурує у першій реєстрації.