Volkswagen зайнятий електрифікацією своєї лінійки автомобілів GTI, а також готується перетворити свій R-підрозділ на бренд, який випускає виключно електрокари. Але це не означає, що з двигунами внутрішнього згоряння все покінчено.
Одним із фінальних актів в історії ДВЗ для лінійки моделей “R” може стати наступний Tiguan. Принаймні на це натякнув глава відділу продажів і маркетингу VW Педро Мартінес Діас.
Оригінальний Volkswagen Tiguan R був представлений у 2020 році. Це був найпродуктивніший варіант у лінійці “Тігуана”, оснащений 2-літровим двигуном потужністю 316 кінських сил і крутним моментом 420 Нм. Мотор працював у парі з 7-швидкісним “роботом” із двома зчепленнями і системою повного приводу 4Motion.
Однак у новій лінійці VW найбільш продуктивним варіантом цього “паркетника” є версія з гібридом eHybrid потужністю 268 кінських сил, який можна підключити.
Журналісти американських ЗМІ припускають, що нове покоління Tiguan R використовуватиме під капотом 2-літровий двигун TSI, що розвиває 328 кінських сил і 420 Нм крутного моменту. Крім того, існує потенціал для ще потужнішого варіанту гібрида, що підключається.
Як і раніше, “заряджена” машина відрізнятиметься від звичайної більш агресивним налаштуванням шасі, зменшеним дорожнім просвітом, а також спортивним обвісом, показаним на ілюстраціях до цієї статті незалежними дизайнерами журналу “CarsCoops”.
На вихід нового Volkswagen Tiguan R чекають у 2027 році. Машина має стати прямим конкурентом Toyota RAV4 GR-Sport нового покоління, потужність якого завдяки гібридній силовій установці, що підключається, складе 320 кінських сил.