Щодня водії здійснюють дії, які непомітно, але впевнено скорочують термін служби їхнього автомобіля. Експерти нагадали про найпоширеніші помилки, які можуть коштувати водієві не тільки нервів, а й великої суми в автосервісі.
Один із типових прикладів – різкий заїзд або з’їзд з бордюру. Цей банальний рух нерідко закінчується пошкодженням дисків, шин, важелів підвіски або навіть пробоєм піддону. Але ж можна просто пригальмувати і плавно з’їхати вниз.
Ще один шкідливий стереотип – тримати руку на важелі коробки передач або ногу на зчепленні. Ці дрібниці збільшують навантаження на КПП і зчеплення, а для передньопривідних машин старт із поверненими колесами – майже гарантований шлях до поломки ШРКШ.
Рульове управління теж не прощає недбалості: обертати кермо на стоянці або викручувати його до упору шкідливо для підсилювача і рульової рейки. Особливо вразливі в цьому плані автомобілі французьких брендів.
Не менш небезпечна їзда на майже порожньому баку. Такий стиль експлуатації призводить до засмічення фільтра, виходу з ладу бензонасоса і корозії бака. Дизелі і зовсім можуть заглухнути через завоздушіваніе.
І нарешті, “перегони” на холодному двигуні. Поки мотор не прогрівся і масло не розподілилося по системі, високі оберти стають убивчими для циліндро-поршневої групи і ланцюга ГРМ. Запам’ятайте: автомобіль потребує дбайливого поводження. Позбавтеся поганих звичок – і заощадите тисячі на ремонті.
За даними порталу HotCars, Hyundai Genesis Coupe 2015 року визнано найнадійнішим серед спортивних автомобілів. Експерти…
Mercedes-Benz GLC Coupe 2025 офіційно вийшов на ринок Китаю у двох нових версіях - GLC…
Японська Toyota вже багато років славиться своєю надійністю та якістю, однак, навіть серед моделей одного…
Skoda Favorit 2025, легендарна модель кінця 80-х, раптово повернулася - щоправда, поки що тільки у…
Японський автовиробник Nissan готує одразу дві нові моделі для ринків, що розвиваються, які з'являться у…
Аналітики Consumer Reports опублікували рейтинг нових автомобілів, які найчастіше створюють проблеми для власників ще до…
Leave a Comment