Купівля корейського кросовера з пробігом може здатися розумним компромісом між ціною і оснащенням, але на практиці все не так однозначно. Як пояснив експерт частина моделей Hyundai і Kia, особливо тих, що оснащені менш поширеними двигунами, може піднести неприємні сюрпризи.
Йдеться про технічні недоліки, що виявляються під час тривалої експлуатації, і про конструктивні рішення, які з часом призводять до серйозних поломок. Найбільшу кількість нарікань викликає лінійка “движків” Theta об’ємом два літри літра (з 2005 року) і Nu (з 2010 року). У цих ДВЗ зафіксовано численні випадки задирів у циліндрах, що в низці ситуацій вимагало капітального ремонту. Краще зарекомендували себе мотори об’ємом 1.6 літра сімейства Gamma I, а також 2.4-літрові версії, хоча і в останніх відзначалися проблеми з шатунними вкладишами.
Складнощі викликають і турбовані 1.6-літрові агрегати в поєднанні з семиступінчастим “роботом” – подібні поєднання можна зустріти в третьому поколінні Hyundai Tucson, четвертому Kia Sportage і моделі Seltos. Ненадійність газорозподільного механізму, а також дефекти зчеплення і маховика в трансмісії стали частими приводами для звернень до сервісу.
До механічних проблем додаються електронні. Власники відзначають збої в роботі мультимедійних комплексів, перебої в системах рульового управління з електричним підсилювачем і нестабільну роботу асистентів водія. Проте, не можна говорити про повну ненадійність всіх корейських кросоверів з пробігом. Багато проблем зачіпають лише конкретні модифікації.