Літня спека може завдати вашому автомобілю не менше шкоди, ніж зимові морози – хоча багато водіїв недооцінюють цю загрозу. Власник автосервісу поділився, які саме елементи машини страждають під впливом високих температур і як запобігти поломкам у найбільш спекотну пору року.
Насамперед, у зоні ризику – акумулятор. За словами спеціаліста, під час спеки значно пришвидшується випаровування вологи, особливо в обслуговуваних акумуляторах. Це призводить до зниження рівня електроліту, утворення сульфатного нальоту на пластинах і, зрештою, до втрати ємності батареї. Щоб уникнути проблем, важливо регулярно доливати дистильовану воду, перевіряти герметичність пробок і стан клем. У випадку з необслуговуваними АКБ слід звертати увагу на зовнішні ознаки: здуття корпусу, патьоки та загальний стан батареї. Перегрів і перезаряд – особливо в спекотну погоду – залишаються головними чинниками виходу акумулятора з ладу.
Ще одна вразлива система влітку – охолодження двигуна. Вона працює на межі можливостей, особливо коли автомобіль стоїть у заторах або працює кондиціонер. Тому критично важливо слідкувати за рівнем і станом охолоджувальної рідини (антифризу), а також переконатися, що радіатор чистий і не засмічений. Не менш важливою є справність вентилятора, який забезпечує примусове охолодження. Його поломка може призвести до перегріву двигуна, що загрожує дорогим ремонтом.
Також у літню спеку варто не забувати про гальмівну рідину та рідину склоомивача. Під впливом високих температур вони можуть втрачати свої властивості швидше, ніж зазвичай. Це особливо важливо при тривалих поїздках, де надійність систем гальмування та видимість мають вирішальне значення. Тому перед кожною подорожжю варто перевіряти їхній рівень і стан.