Який автомобіль купити за $20 тис?

0
1249

Що якщо у вас є $20 тис і ви не зовсім впевнені, який вибір буде найрозумнішим? Ось найцікавіші варіанти.

Цією статтею ми починаємо новий цикл матеріалів про вибір автомобіля. На відміну від наших традиційних добірок на ці теми, в яких ми відштовхуємося від типу авто (кросовер, седан тощо), у цих статтях ми будемо дотримуватися іншого принципу.

Часом люди не завжди точно знають, чого хочуть. І зациклюються на кількох варіантах – попалася на очі нав’язлива реклама, сподобалася машина сусіда, «радять подруги» тощо.

А вибір завжди набагато ширше.

Отже, беремо якусь суму грошей і дивимося, які на сьогодні є найцікавіші варіанти на ринку. Цікаві, зрозуміло, за сукупністю факторів (вдала модель, співвідношення ціна-якість, сила бренду).

Mazda3

Mazda завжди відрізнялася умінням домагатися ідеального співвідношення ціни і якості. Але приблизно з 2013-2014 рр., коли модельний ряд почав оновлюватися за допомогою нового дизайнерського стилю, Mazda вийшла на новий рівень.

І про «трійку» і про «шістку» і про нові кросовери компанії можна говорити тільки в найвищому ступені. Хіба що родова болячка – слабка шумоізоляція – як і раніше дошкуляє. По справжньому Mazda подолала її тільки в новій CX-9, але вона і грошей коштує фактично преміальних.

В наш бюджет вкладається базова версія Mazda3 c 1,5-літровим бензиновим двигуном і механічною коробкою передач. За «автомат» доведеться доплатити кілька тисяч «вічнозелених». І тим не менше, не включити Mazda3 в цей список не можна.

«Трійка» навіть у найпростішій версії з не особливо жвавим мотором є просто драйверським автомобілем у порівнянні з більшістю конкурентів за ці гроші.

У Mazda просто відмінна керованість і при цьому аж ніяк не жорстка, а дуже навіть комфортна підвіска. Автомобіль в цілому сприймається як легкий, повітряний. На ньому можна буквально злітати туди і назад з Києва в Одесу, анітрохи не стомившись. Все це – ознаки більш дорогих авто, що робить Mazda3 вельми гідним вибором за такі гроші.

Але це не все. Mazda3 успадковує дизайнерські риси старшої «шістки» і виглядає на тлі більшості конкурентів як елегантна міська модниця поруч з погано одягненими провінціалками.

І до речі, з 1,5-літровим мотором машина дуже економічна, витрата в місті навіть при зовсім пенсіонерській їзді не перевищить 8 л на 100 км.

Toyota Corolla

Є хороші машини, є погані машини. А є Toyota. Завжди трохи нуднувата, як підзатягнутий серіал, і передбачувана, як вірний лабрадор, стара добра Toyota.

Нова Corolla красується хвацькими сучасними обводами кузова. Інтер’єром більше не нагадує авто з 90-х. А традиційний «автомат» поступився місцем модному варіатору. Але від майстрів спеціалізованих сервісів поки що не чутно масових стогонів про те, що «нові тойоти сиплються».

На відміну від багатьох інших брендів, Toyota поки ще не «зіпсувалася» в плані надійності.

А легендарна модель Corolla – це відмінний вхідний квиток у царство японської практичності й надійності.

У нашому бюджеті – це машина в середній комплектації Live c 1,6-літровим бензиновим двигуном і варіатором. Або (якщо трішки доплатити), то топова комплектація Active (на 16-х дисках і зі світлодіодним оптикою), але з «механікою».

Citroen C4 Cactus

Cactus буквально розірвав ринок в 2014 році. Здавалося б, сегмент компактних передньопривідних кросоверів і так переповнений, але екзотичний Cactus наробив шелесту.

За свою ціну машина була просто відмінним вибором, вона виглядала набагато дорожче, ніж коштувала, і «везла» взагалі-то непогано.

Оновлений Cactus виглядає трохи суворіше. Хоча у нього як і раніше є фірмові накладки на дверях, панорамний дах і величезна кількість варіантів забарвлення. А ще Cactus обзавівся підвіскою з гідравлічною системою поглинання коливань, тому комфорту в русі додалося.

З керованістю у Cactus як і раніше все добре – це не BMW, але їздити приємно. В наш бюджет потрапляє топова комплектація Shine з 1,6-літровим дизелем і роботизованою коробкою передач.

Машина, до речі, дуже економічна. Навіть в місті складно отримати витрату вище 8 л на 100 км. А в далеких поїздках ви точно побачите цифри нижче 5 л.

Потрібно розуміти, що Cactus – це не повноцінний кросовер. По суті, ця машина мало чим відрізняється від Peugeot 2008 і інших аналогів. Кліренс абсолютно легковий (140 мм), у деяких седанів з пакетом «погані дороги» кліренс більший. Передній привід (повнопривідної версії немає в принципі).

Це міський автомобіль, основне призначення якого – допомогти своєму власникові справити враження людини витонченої, «не такої як всі».

Ну посудіть самі, якщо поставити поруч Cactus і якусь Toyota, хіба можна припустити, що між їх власниками є щось спільне? Напевно, ці люди будуть одягнені в різний одяг, будуть харчуватися в різних закладах і голосувати на виборах за різних кандидатів.

Словом, Cactus – просто ідеальний вибір, щоб за відносно невеликі гроші виділитися з натовпу.

Renault Megane Sedan

Дивна річ, але Megane, який в перших двох поколіннях був чисто французький продукт (ну т. Е. З настільки особливим дизайном, що він вам або дуже подобається, або абсолютно огидний), різко змінився.

Нинішній Megane у версії седан виглядає стильно, дорого і пафосно. Причому, не тільки зовні.

В екстер’єрі відчуваються нотки купе. Усередині ж простір і якісна обробка, а також звичні за іншими моделями Renault можливості персоналізації меню з відображенням інформації та різними колірними гамами. А ще тут просторий багажник – 500 л.

Дизайн і практичність Megane Sedan дозволяє говорити про те, що машина може сподобатися навіть тим, хто раніше недолюблював французів.

Машина доступна з кількома двигунами – є простенький бензиновий «атмосферник» 1,6 л, є притомний турбодизель 1,5 л, а є новомодний трициліндровий бензиновий турбомотор 1,2 л. Коробки передач теж представлені у всьому спектрі можливостей. Тут і 5-ступінчаста і 6-ступінчаста “механіка”, варіатор і «роботи» з подвійним зчепленням.

В наш бюджет вписуються версії з 1,6-літровим бензиновим двигуном з «механікою» або варіатором, а також дизельна версія з «механікою».

Ford Focus (універсал)

Несподіваний вибір, правда?

Focus завжди був у нас популярний, але переважна більшість машин були в кузові хетчбек. Що таке Focus-універсал в принципі знали тільки ті, хто буває в Європі.

Але, на щастя, картина змінюється. Купити практичний і недорогий універсал можна і в Україні. У нашому бюджеті це буде 1,6-літровий бензиновий «атмосферник» з роботом з двома зчепленнями.

Перше – однозначно добре, оскільки до турбованих двигунів EcoBoost є багато питань. Особливо, у власників, які вже проїхали більше 100 тис. км. Друге – не дуже. Оскільки до фордівських роботів теж є багато питань.

Але на тлі загальної «одноразовості», яка захлеснула світовий автопром, Focus виглядає не так вже й погано.

Однозначно на боці Ford –- буквально німецька чіткість в управлінні, цілком прийнятна економічність. Ну і універсал, який виглядає не менш симпатично і сучасно, ніж його побратими седан і хетчбек, але при цьому порадує своєю практичністю. Багажник має об’єм 490 л (що не так уже й погано для такого невеликого авто), а при складених задніх сидіннях – 1500 л.

Загалом, якщо ви шукаєте авто для міста, здатне не довести до інфаркту при переміщенні по забитих вулицях і парковці в тісних дворах, але при цьому досить містке, зверніть увагу на універсал Focus.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!