Багато водіїв відкладають перевірку балансування коліс, поки не з’являться помітні проблеми – вібрації в кермі, сторонні шуми чи погіршення керованості. Але такий підхід може призвести до передчасного зносу підвіски та інших важливих деталей автомобіля.
Насправді, дисбаланс може з’явитися навіть тоді, коли все виглядає нормально. Це можливо після заміни шин, навіть якщо у вас окремі комплекти дисків для зими й літа. Причиною можуть бути нерівномірний знос протектора, невеликі зсуви шини на диску чи удари під час їзди.
Часто водії уникають шиномонтажу при сезонній зміні коліс, вважаючи, що з машиною все гаразд. Але навіть нова гума може мати невеликий дисбаланс через особливості виробництва. З часом це призводить до зниження комфорту та більшого навантаження на підвіску й кермову систему.
Перевіряти балансування бажано щонайменше раз на рік – найкраще це робити під час переходу між сезонами. Якщо ж ви часто їздите по поганих дорогах, маєте агресивний стиль водіння або регулярно потрапляєте в ями, варто проводити перевірку частіше.
Основні ознаки порушення балансу – це вібрації на швидкості 60-100 км/год, шуми від підвіски та погіршення точності керування. Якщо немає можливості одразу звернутися до майстрів, можна провести простий тест: на рівній дорозі дайте авто котитися без натискання на педаль газу і прислухайтеся до підозрілих звуків чи струсів.
Водії часто помічають, що в дощову або прохолодну погоду автомобіль ніби їде жвавіше. Двигун працює…
В Україні водіям відтепер заборонено мити, ремонтувати чи обслуговувати свої автомобілі на вулицях, у дворах…
Skoda готує нову проміжну комплектацію кросовера Kylaq 2026, яка буде розташована між базовою Classic та більш…
Компанія Mitsubishi активно працює над новим поколінням кросовера Eclipse Cross, який з’явився ще у 2017…
Toyota готується до запуску оновленої версії позашляховика Land Cruiser 300. Модель отримає легке оновлення дизайну…
П'ятдесятиріччя Golf GTI Volkswagen 2025 відзначає запуском найпотужнішої та найшвидшої версії в історії моделі -…
Leave a Comment