Авто

ТОП-5 електромобілів із найменшою різницею між заявленим і реальним пробігом

У 2025 році все більше українських водіїв віддають перевагу електромобілям, орієнтуючись не лише на офіційні технічні дані, а й на реальні показники пробігу в умовах нашого клімату та дорожньої мережі. Незалежні тести та відгуки власників підтверджують, що деякі моделі показують майже повну відповідність між заявленим і фактичним запасом ходу на одному заряді.

Hyundai Ioniq 6 Long Range став одним із лідерів за ефективністю, поєднуючи аеродинамічний кузов із швидкою зарядкою та комфортом у салоні. За офіційними даними (WLTP) його запас ходу становить 614 км, тоді як в умовах України він стабільно проходить близько 480–500 км. Завдяки продуманому дизайну та оптимізованому енергоспоживанню, модель зберігає високу ефективність навіть у холодну пору року.

Volkswagen ID.4 Pro S приваблює українських автовласників своєю універсальністю. При заявленому запасі ходу 520 км, він демонструє у реальних умовах 450–470 км на одному заряді. Просторий салон, якісне виконання та надійність роблять його популярним вибором для щоденного використання.

Tesla Model Y Long Range, незважаючи на високу вартість, залишається одним із найефективніших електрокарів на українських дорогах. Завдяки ємності батареї в 75 кВт·год та заявленому пробігу 530 км, вона забезпечує близько 500 км у реальному користуванні. Розвинена мережа зарядних станцій та передові технології додатково підвищують її привабливість.

BMW iX3 орієнтований на тих, хто цінує преміальний комфорт і ефективність. Електромобіль, обладнаний батареєю на 80 кВт·год, у межах України стабільно проїжджає 420–440 км, що лише трохи менше заявлених 460 км. Він забезпечує високу якість складання та тишу в салоні, хоча й поступається в доступності зарядної інфраструктури.

Renault Megane E-Tech — практичний варіант для міста. Його компактні розміри, сучасний дизайн і порівняно доступна ціна роблять його привабливим для щоденних поїздок. При заявленому запасі ходу 450 км, насправді він проходить близько 400–420 км, що є цілком достатнім для більшості користувачів у межах міської інфраструктури.

Вибір електромобіля в Україні все більше залежить не лише від цифр у технічних характеристиках, а й від адаптації моделі до реальних умов експлуатації.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

В Україні зростає попит на дизельні авто: Renault знову в лідерах

На українському авторинку поступово відновлюється інтерес до дизельних автомобілів, і протягом останніх кількох місяців попит…

19.12.2025

Провідні автовиробники масово відкликають авто через проблеми з двигунами

Цього року багато автовиробників зіткнулися з проблемами в роботі двигунів. За даними Autonews, найбільше скарг…

19.12.2025

Китайські бренди нарощують продажі гібридів у Європі

Європейський авторинок швидко рухається у бік електрифікації. Продажі електромобілів і плагін-гібридів зростають, хоча машини з…

19.12.2025

Як електроніка може зробити авто некерованим узимку

Керувати сучасними "розумними" автомобілями взимку часто складніше, ніж простішими моделями. Причина - велика кількість електронних…

19.12.2025

Автоексперт назвав головну причину зимових ДТП

Багато водіїв помилково вважають, що зимові аварії трапляються лише через ожеледицю або сніг. Насправді головна…

19.12.2025

Компактні електрокари до 15 000 євро: нові правила ЄС

Європейські автомобілі дорожчають через суворі технічні регламенти, проте в ЄС для виробників передбачили стимул, завдяки…

19.12.2025