Авто

ТОП-5 найнадійніших бензинових седанів для українських доріг

У 2025 році все більше українських водіїв звертають увагу на бензинові седани під час вибору автомобіля. Причини такого вибору цілком зрозумілі: бензинові двигуни простіші в обслуговуванні, краще адаптовані до якості вітчизняного пального та зазвичай вимагають менше витрат на ремонт у довгостроковій перспективі. Саме тому класичні атмосферні мотори залишаються найкращим вибором для тих, хто цінує надійність, довговічність та ремонтопридатність.

Однією з найбільш перевірених моделей на ринку залишається Toyota Corolla з бензиновим двигуном 1.6 Dual VVT-i. Це всесвітньо визнаний зразок надійності, оснащений мотором серії 1ZR-FE, який розвиває 122 к.с. і витрачає в середньому 6,5 л на 100 км. За належного обслуговування цей двигун може проходити до 450 тисяч кілометрів без капітального ремонту.

Ще один представник японської школи – Honda Accord із мотором 2.4 i-VTEC. Двигун серії K24 став справжньою легендою серед автолюбителів. Він без проблем витримує навантаження, забезпечуючи хорошу динаміку на рівні 190 к.с. при середній витраті 7,5-8,5 л/100 км. Ресурс цього двигуна часто перевищує 400 тисяч кілометрів, що робить його вигідною інвестицією.

Mazda 6 із бензиновим мотором 2.0 Skyactiv-G поєднує в собі інженерну досконалість та практичність. Атмосферний двигун не має турбіни, а отже – менше ризиків дорогих поломок. Його потужність коливається в межах 145-165 к.с., середня витрата – близько 7 літрів на 100 км. Відомо, що цей силовий агрегат здатен безпроблемно служити понад 350 тисяч кілометрів.

Серед доступніших варіантів добре себе зарекомендувала Hyundai Elantra з двигуном 1.6 MPI. Проста конструкція, ланцюговий привід ГРМ і стійкість до неякісного пального – усе це робить Elantra одним із кращих виборів у своєму класі. Потужність цього мотору складає близько 130 к.с., середня витрата палива – 6,5 л на 100 км, а загальний ресурс – до 350 тисяч кілометрів.

Не можна оминути увагою й Volkswagen Jetta з перевіреним часом атмосферником 1.6 MPI від VAG. Цей двигун вважається одним із найпростішим у лінійці концерну, але при цьому дуже надійним. Він видає 102 к.с., витрачає приблизно 6,5 л бензину на 100 км та може проходити понад 350 тисяч кілометрів без капремонту. Для тих, хто шукає довговічність, варто уникати турбоверсій.

Таким чином, навіть у 2025 році вибір на користь бензинового седана залишається виправданим. Це – вдале поєднання економічності, доступності обслуговування та ресурсності, що дозволяє водіям впевнено почувати себе на українських дорогах без страху перед частими та дорогими поломками.

Лужна Софія

Кондитер в минулому (професія яка немає ніякого відношення до автомобілів). З 2015 року роблю вигляд, що щось розумію в машинах.

Опублікував
Лужна Софія

Останні записи

Керування без страховки в Україні: штрафи, винятки та правила компенсації

В Україні багато водіїв недооцінюють важливість страховки, сподіваючись, що "якось минеться", особливо після значного зростання…

09.11.2025

Toyota замінить трициліндровий двигун у GR Corolla на потужний чотирициліндровий

Toyota може відмовитися від культового турбованого трициліндрового двигуна об'ємом 1,6 літра в наступному поколінні гарячого…

09.11.2025

Коли насправді потрібно міняти моторне масло: порада від фахівця

У сервісній книжці кожного автомобіля зазначено, через який пробіг потрібно міняти моторне масло - зазвичай…

09.11.2025

Через який час після вживання алкоголю можна керувати авто

Адвокат пояснює, як працює калькулятор виведення алкоголю з організму і чому він може вберегти водіїв…

08.11.2025

Tesla оголосила дату презентації нового Roadster

Tesla призначила дату презентації наступного покоління Roadster. Генеральний директор Tesla Ілон Маск заявив на щорічних…

08.11.2025

ТОП-10 найкращих сімейних кросоверів преміум-класу

Минули часи, коли виробникам доводилося обирати між практичністю, комфортом і стилем під час створення кросоверів…

08.11.2025