У 2025 році все більше українських водіїв звертають увагу на бензинові седани під час вибору автомобіля. Причини такого вибору цілком зрозумілі: бензинові двигуни простіші в обслуговуванні, краще адаптовані до якості вітчизняного пального та зазвичай вимагають менше витрат на ремонт у довгостроковій перспективі. Саме тому класичні атмосферні мотори залишаються найкращим вибором для тих, хто цінує надійність, довговічність та ремонтопридатність.
Однією з найбільш перевірених моделей на ринку залишається Toyota Corolla з бензиновим двигуном 1.6 Dual VVT-i. Це всесвітньо визнаний зразок надійності, оснащений мотором серії 1ZR-FE, який розвиває 122 к.с. і витрачає в середньому 6,5 л на 100 км. За належного обслуговування цей двигун може проходити до 450 тисяч кілометрів без капітального ремонту.
Ще один представник японської школи – Honda Accord із мотором 2.4 i-VTEC. Двигун серії K24 став справжньою легендою серед автолюбителів. Він без проблем витримує навантаження, забезпечуючи хорошу динаміку на рівні 190 к.с. при середній витраті 7,5-8,5 л/100 км. Ресурс цього двигуна часто перевищує 400 тисяч кілометрів, що робить його вигідною інвестицією.
Mazda 6 із бензиновим мотором 2.0 Skyactiv-G поєднує в собі інженерну досконалість та практичність. Атмосферний двигун не має турбіни, а отже – менше ризиків дорогих поломок. Його потужність коливається в межах 145-165 к.с., середня витрата – близько 7 літрів на 100 км. Відомо, що цей силовий агрегат здатен безпроблемно служити понад 350 тисяч кілометрів.
Серед доступніших варіантів добре себе зарекомендувала Hyundai Elantra з двигуном 1.6 MPI. Проста конструкція, ланцюговий привід ГРМ і стійкість до неякісного пального – усе це робить Elantra одним із кращих виборів у своєму класі. Потужність цього мотору складає близько 130 к.с., середня витрата палива – 6,5 л на 100 км, а загальний ресурс – до 350 тисяч кілометрів.
Не можна оминути увагою й Volkswagen Jetta з перевіреним часом атмосферником 1.6 MPI від VAG. Цей двигун вважається одним із найпростішим у лінійці концерну, але при цьому дуже надійним. Він видає 102 к.с., витрачає приблизно 6,5 л бензину на 100 км та може проходити понад 350 тисяч кілометрів без капремонту. Для тих, хто шукає довговічність, варто уникати турбоверсій.
Таким чином, навіть у 2025 році вибір на користь бензинового седана залишається виправданим. Це – вдале поєднання економічності, доступності обслуговування та ресурсності, що дозволяє водіям впевнено почувати себе на українських дорогах без страху перед частими та дорогими поломками.
Компанія Opel змінила свої плани щодо повного переходу на електромобілі до 2028 року. Німецький виробник…
Навіть на нових автомобілях у процесі експлуатації з'являються сторонні шуми, що можуть викликати дискомфорт водія…
Porsche готує оновлену версію свого екстремального спорткара 911 GT3 RS покоління 992. Прототип новинки з…
В останні тижні в США розгорівся скандал через масові поломки двигунів на автомобілях Honda та…
Mazda вирішила зробити свій середньорозмірний кросовер CX-60 2025 привабливішим для покупців, додавши в лінійку новий…
Водії часто сперечаються про те, який антифриз вибрати – червоний, зелений, жовтий чи будь-який інший.…
Leave a Comment