Водії часто відчувають труднощі під час проїзду кругових перехресть. Особливо складно правильно використовувати поворотники і вибирати смугу. Автоінструктор пояснив, яких помилок припускаються автомобілісти на “кільці” і як правильно діяти, щоб уникнути порушень.
Хоча саме поняття “кругового перехрестя” не розшифровується в ПДР, знак 4.10 однозначно визначає цей тип перетину. “Кільце” організовується як рівнозначне перехрестя з відгалужувальними і перехресними дорогами. За замовчуванням пріоритет у машин, що вже рухаються по колу, якщо інше не встановлено додатковими табличками. Рух по колу – строго проти годинникової стрілки. Сигнали світлофорів і регулювальників мають пріоритет над іншими вимогами.
Виїзд на коло можливий з різних смуг, але з певними застереженнями. У разі наміру залишити кільце на найближчому з’їзді, доцільно зайняти вкрай праву смугу ще до в’їзду. У разі, якщо передбачається проїхати більшу частину кола або виконати розворот, оптимально зайняти центральну або ліву смугу. Однак виїзд з кільця допускається виключно з правого ряду, за винятком випадків, коли інше зазначено дорожніми знаками. Отже, перестроювання праворуч необхідно починати завчасно, щоб не створювати аварійних ситуацій.
Правильне використання покажчиків повороту під час проїзду кільця має ключове значення. Згідно з ПДР, перед в’їздом на коло необхідно ввімкнути правий поворотник.
Розробка нового покоління Nissan X-Trail, близького родича американського Rogue, виходить на фінальну стадію. Майбутній кросовер…
На блокпосту водій не зобов'язаний показувати водійське посвідчення або страховий поліс, якщо не було порушень…
Компанія BMW оголосила про відкликання сотень тисяч автомобілів у світі через проблеми зі стартером, які…
У дорозі дрібниць не буває. Звичайна автоаптечка чи вогнегасник можуть стати тією самою "першою допомогою",…
У сучасному світі автовласники часто користуються дорогими засобами для догляду за склом, але є прості…
В Україні покарання за керування автомобілем у стані алкогольного чи наркотичного сп'яніння досить суворе: перше…
Leave a Comment